8 Reacties
één jaar geleden
Hoi!
Wanneer ik je verhaal lees krijg ik het idee dat de speen maar een onderdeel is van het hele verhaal.
Heb je alle gebeurtenissen al een keer goed uitgepraat en je gevoelens en wensen kunnen uiten naar je schoonmoeder?
En dan naar het groter geheel kijkend, niet alleen naar de speen.
één jaar geleden
Hey,
Ik herken met name het stukje moeder verliezen etc, heel veel sterkte zeker nu je zelf moeder ben is het extra moeilijk je moeder te moeten missen...
Ik zou eens met je schoonmoeder echt om de tafel gaan zitten en alles er uit te gooien wat je dwars zit. De speen is denk inderdaad een onderdeel van het grote geheel en volkomen begrijpelijk hoor.
Als je niet face to face wilt, kan je misschien een brief schrijven?
Heel veel succes en geniet van de kleine❤️
Groetjes
één jaar geleden
Hey! Ik herken veel in je verhaal. Ben ook zoekende hoe hier mee om te gaan. Heb het ook met kleding. Duidelijk aangegeven dat wij zelf kleding willen kopen (krijgen heel vaak dingen die niet onze smaak zijn) en dan bedoel ik echt vaak. Nu kwam ik erachter dat ze thuis alsnog kleding heeft en mijn kind met brandschone kleding thuis komt. Wat doe je dan he! Ik probeer het soms te laten maar soms irriteer ik me ook. Aanspreken is moeilijk maar denk wel het beste. Alleen makkelijker gezegd dan gedaan 😅
één jaar geleden
Reactie op bonjour
Hey! Ik herken veel in je verhaal. Ben ook zoekende hoe hier mee om te gaan ...
Voelen helemaal hetzelfde. Het zal allemaal goed bedoeld zijn maar die dingen wil je in eigen hand houden. Helemaal als de smaak ook nog anders is:-). Inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb ook nog niet de juiste tip om er mee om te gaan/juiste manier te zeggen. 😅 Dank voor je reactie en het delen.
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op bonjour
Hey! Ik herken veel in je verhaal. Ben ook zoekende hoe hier mee om te gaan ...
Alsof ik m’n eigen verhaal lees.
Ze weet dat hij genoeg kleding heeft. Maar elke dinsdag is haar oppasdag en dan koopt ze elke keer kleding en/of speelgoed. Om gek van te worden. Ze is nogal kleinzerig dus ik zeg er maar niks over.
De kleding beland hier achter in de kast en uiteindelijk in de kledingbak😅🤭 (iets met neon kleurige dino’s 🤨)
één jaar geleden
Reactie op Beaudine1
Alsof ik m’n eigen verhaal lees.
Ze weet dat hij genoeg kleding heeft. Ma ...
Nou bizar. Het lijkt of ik dit heb geschreven. Precies hetzelfde, zelfs de dinsdag als oppasdag. Ik vind het lastig want ik merk dat ik ook wel heel erg op haar let in plaats van de andere oppas(sen). Ik probeer maar iets meer los te laten maar vind het gewoon vervelend dat er geen inlevingsvermogen is. Flink uitademen..