40 Reacties

4 jaar geleden

Ze adviseren natuurlijk om tot 6 weken na de bevalling te wachten. Maar het is vooral belangrijk dat je zeker weet dat je gestopt bent met vloeien.. anders kun je gemakkelijk een infectie oplopen. verder zou ik voorzichtig aan doen en goed aangeven aan je partner wat wel of niet prettig is voor jou.

4 jaar geleden

Reactie op hoogendoornS

Ze adviseren natuurlijk om tot 6 weken na de bevalling te wachten. Maar het ...
Wij hadden ook erg veel zin en hebben na 3 weken "seks" gehad. Gewoon lekker frummelen aan elkaar zonder penetratie. Daar wacht ik echt de aanbevolen 6 weken mee.

4 jaar geleden

Eerlijk. Na 2,5 week gestopt met vloeien en na 3,5 week seks gehad. Later las ik dus dat 6 weken is aanbevolen. Hou er trouwens erg in dat je gelijk al weer vruchtbaar kunt zijn

4 jaar geleden

Handjobje en beetje intiem hoppakeee gewoon wachten met het officiële gebeuren. Vriendin van mij is bevallen maand geleden heeft vorige week seks gehad….vloeit nog erger. Zelf is ze nog niet naar de VK gegaan voor controle.

4 jaar geleden

Na 2 weken

4 jaar geleden

Wheeeeee, ben ik de enige die hier nog totaaaaaal geen behoefte aan heeft? 🙈 4 weken geleden bevallen, maar ik vind na een wc bezoekje afvegen al eng 😂

4 jaar geleden

Reactie op MM2306

Wheeeeee, ben ik de enige die hier nog totaaaaaal geen behoefte aan heeft? ...
Ahh nee zeker niet. Ik wil wel maar ik durf gewoon nog niet. Ik wacht nog even tot ik me er wat fijner bij voel

4 jaar geleden

Reactie op MM2306

Ik heb er ook nog geen behoefte aan. Vind het op dit moment nog te spannend ook wij wachten nog even. Daarnaast vloei ik nog en is alles ook nog erg gevoelig. Merk dat ik het wel lastig vind omdat mijn partner wel graag wil.

4 jaar geleden

Reactie op MM2306

Het wc bezoekje zelf vind ik sowieso nog een ding ook. 😅🤣 Nee, wij wachten hier sowieso tot 6 weken en daarna zie ik het wel.

4 jaar geleden

Ik mis het ook om intiem te zijn net als voorheen met me man alleen moet zeker nog 5 weken wachten😣😣 wij willen t beiden zo graag maar t kan gwn niet, en dat vind ik zooo jammer! Alles doet gewoon nog pijn jeezzz

4 jaar geleden

Wij hebben ook erg veel zin maar ik vind hetzelf erg spannend. Gaan jullie condoom gebruiken? Ik wil dat zelf wel graag gewoon voor het idee ofzo en natuurlijk omdat ik nog mega vruchtbaar ben! Ook twijfel ik aan glijmiddel... Vind het zo lastig, alsof het weer de "eerste keer" is ofzo 😅😳

4 jaar geleden

Aankomende zaterdag zijn voor mij de 6 weken voorbij 🎊 Wij hebben ook mega veel zin. De kleine gaat die week een middagje naar opa en oma zodat papa en mama quality time met elkaar kunnen doorbrengen 🤭 Uiteraard gaan wij met condoom vrijen.. want zo snel een kleine erachteraan willen wij niet riskeren 😂🤪

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Rwbw

Wij hebben ook erg veel zin maar ik vind hetzelf erg spannend. Gaan jullie ...
🎼 Like a virgin 🎶 Vrijen, yes! Maar merkte laatst dat ik nog best een beurs gevoel heb bij mijn vagina, ondanks dat we nu bijna 4 weken verder zijn... Ben benieuwd hoe dat zich allemaal gaat ontwikkelen in die laatste 2 weken...

4 jaar geleden

Reactie op Hepziba

🎼 Like a virgin 🎶 Vrijen, yes! Maar merkte laatst dat ik nog best een beu ...
Hahahah! Ik heb dat gevoel niet meer en morgen ook 4 weken verder. Ben alleen bang dat het in die laatste 2 weken ineens gaat omslaan en last ga krijgen. Maar dan denk ik.. nu geen last waarom ineeens in de laatste 2 weken wel? Ik zie beren op de weg die er nog niet eens zijn 🤣

4 jaar geleden

Mijn vent remde mij gelukkig af gisteren avond. Morgen is het 4 weken geleden. Ook al ben ik er heel uitgekomen is hij nog bang. Hij wilt ook heel graag🤣 deze week naar de VK voor inwendig onderzoek 😎

4 jaar geleden

Bij m’n dochter deden we het na 6 weken en verkrampte in helemaal omdat ik bang was dat de hechtingen of wat weer los zouden raken . Na de bevalling van m’n zoontje hebben we het na 3 weken weer gedaan , heb geen hechtingen gehad en was redelijk snel van onder weer de normale 😉 Wel met condoom want de pil moest nog inwerken of iets . Doe vooral waar je je zelf goed bij voelt . Heb na de 1e x bij m’n dochtertje wel 1.5 jaar lang last van verkramping gehad als m’n man alleen maar in de buurt kwam

4 jaar geleden

Totaalruptuur gehad, en na exact 4 weken weer. Is wel zo dat bepaalde standjes niet enorm fijn zijn (heb nog 1 hechting zitten namelijk 😂)

4 jaar geleden

Reactie op Rwbw

Wij hebben ook erg veel zin maar ik vind hetzelf erg spannend. Gaan jullie ...
Condoom ✔ glijmiddel ✔ en dan komt het vast goed! Ik ben volgende week 6 weken verder 🥳 vind het plan van daphne90 wel heeeel goed, ga eens kijken of dat hier ook te regelen valt 😁😁

4 jaar geleden

Na 3/4weken ( ben wel met een keizersnede bevallen)

4 jaar geleden

Omg morgen is het zover 🤪🤪 Ons meisje gaat dan gezellig een middagje naar opa en oma. En papa en mama gaan heerlijk elkaar verwennen een middag 🥰 Heb er zo'n zin in!!!