20 Reacties

2 jaar geleden

Zal denk ik per kindje verschillen en wat je zelf zou willen geven, hier krijgt ze af en toe een chocolademunt, pepernootjes vind ze ook lekker haha

2 jaar geleden

Mandarijntjes zijn zijn favoriete Sinterklaas snoepgoed 😄👍🏻

2 jaar geleden

Die van ons had laatst ontdekt dat er speculaas op tafel stond (wij waren dat eigenlijk gewoon even vergeten) voor we het wisten liep hij er heerlijk van te smullen. Nu krijgt ie dus af en toe een speculaasje. En bij het kdv heeft hij ook pepernoten op ik was daar wat huiverig mee (omdat ik vooral bang was dat het te klein is) maar kan dus prima. Een beetje suiker mag naar mijn mening ook best zolang je ze maar niet hele dagen volpropt met allerlei zoetigheid. Maar met sinterklaas een pepernootje of chocolademuntje ofzo houden ze echt niks aan over 😊

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Sol en Co

Die van ons had laatst ontdekt dat er speculaas op tafel stond (wij waren d ...
Ik was ook bang dat pepernoten misschien gevaarlijk zouden zijn nog. De mijne heeft nog geen tandjes. Maar dan gaan we het gewoon proberen. Ik vind ook dat een beetje suiker op pakjesavond wel moet kunnen. Wij kunnen moeilijk grof aan het snoepgoed gaan en hem een schoteltje fruit aanbieden... 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ik was ook bang dat pepernoten misschien gevaarlijk zouden zijn nog. De mij ...
Ah wel lief! Maar ik denk voor nu vooral, wat hij niet kent, mist hij niet. Dus hij krijg niks😂 heeft geen flauw benul van Sinterklaas en is net zo blij met een bakje fruit

2 jaar geleden

Op Instagram heeft Bakken met Bel een leuk recept voor gezonde pepernoten 😍

2 jaar geleden

Ik heb enkel twee kleine speelgoedjes gekocht, snoep krijgt ze nog niet voor de Sint, ze snapt het toch nog niet 😅

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ik was ook bang dat pepernoten misschien gevaarlijk zouden zijn nog. De mij ...
Hij mocht bij mij dus kiezen tussen een pepernoot en een mandarijn. Hij koos de mandarijn, tot 3 keer toe 😂

2 jaar geleden

Wij hebben mini speculaasjes bij de AH gekocht voor morgen bij sinterklaasfeest en ik ga zelf pepernoten bakken. 🙃

2 jaar geleden

Bij ons mag ons ventje alles proeven wat wij ook eten/snoepen. Maar alles met mate en altijd pas als hij goed gegeten heeft, het gezonde eerst.

2 jaar geleden

Ik doop af en toe een pepernootje in de thee, smult ze van 😉

2 jaar geleden

Ik gebruik schuddebuikjes. Hij vind het heerlijk om er van te smullen en het is ook goed voor z'n motoriek 😉

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op SdG

Ah wel lief! Maar ik denk voor nu vooral, wat hij niet kent, mist hij niet ...
Nou, we hebben hier een echte ontdekker. Alles wat papa en mama eten, moet geproefd worden, of hij moet in ieder geval iets soortgelijks kunnen eten als wij. Anders is het huis te klein... 😋

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op F1992

Op Instagram heeft Bakken met Bel een leuk recept voor gezonde pepernoten � ...
Handig! Zij maakt ook peperkoek staafjes! Kan hij lekker knabbelen uit het vuistje, zonder dat je bang hoeft te zijn dat het te groot of te rond is! Bedankt voor de tip.

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Nou, we hebben hier een echte ontdekker. Alles wat papa en mama eten, moet ...
Och hier ook! Kunnen niets eten zonder dat meneer even aan komt kruipen om ook te proeven 🤣 hij is ook al een paar keer “afgestraft” omdat het net een pittig hapje was of zo 😂 (natuurlijk niet zo erg dat we het niet zouden laten proeven )

2 jaar geleden

Hier ook een kleine vreetzak. We kunnen soms zelfs geen ander beleg op ons brood doen en hij zit al: die die die! Ging bij Sinterklaas op m'n werk de hele kamer door om de pepernoten van de grond te rapen. Vond ik niet zo fijn want vind pepernoten nog wel een beetje eng.

2 jaar geleden

Taaitaai poppen 😝

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Nou, we hebben hier een echte ontdekker. Alles wat papa en mama eten, moet ...
Dit is wel echt herkenbaar.. bedelen tot huilen als die niks krijgt 😅😅

VRIEND

2 jaar geleden

Wauw! Die pepernoten waren een DIKKE HIT! De ene na de andere ging erin. Twee handjes vol en ze ook nog ergens zelf wegstoppen voor later ofzo... Zo schattig! Bijna nog leuker dan zijn kado! Hij begon op een gegeven moment wel wat te hoesten (droge mond waarschijnlijk als je geen tandjes hebt), dus toen hebben we hem laten drinken en geen pepernoten meer gegeven, tot zijn grote spijt.

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Wauw! Die pepernoten waren een DIKKE HIT! De ene na de andere ging erin. Tw ...
Hahahahaha zo herkenbaar. Hier hebben we na 4 taaitaaipoppen en een bakje pepernoten de tafel maar leeggehaald. Hij keek niet naar de cadeautjes om maar bleef maar naar de tafel gaan 😂