7 Reacties
茅茅n jaar geleden
Helemaal hetzelfde hier 馃様 vaker gedacht aan een slaapcoach, maar dan verander ik van gedachte want ze is dan ofwel ziek, ofwel komen de tandjes door ofwel sliep ze dan net een paar dagen ietsje beter dat ik dacht dat het beter ging 馃槄 de kinderopvang kan ook niet goed rekening houden met de slaapregeltjes door de dag, dus het lijkt ook zo een onbegonnen zaak om emt een slaapcoach te werken...
茅茅n jaar geleden
Hier geen ervaring met een slaapcoach, maar wel met een zoontje die slecht sliep, vaak 's nachts wakker en 's avonds niet zelf in slaap kon komen.
Wij kregen toen een tip, wat ons zoontje erg goed helpt. Wij hebben sinds begin november van Zazu, Cody de krab. Dit is een projectielamp en die doen wij als hij 's avonds gaat slapen aan. Heeft ook een huilsensor, zodat als hij 's avonds of 's nachts wakker werd dat hij weer aansprong. Gaat ook in fases uit.
Doordat hij slecht sliep, was ik ook in staat om alles te proberen. Maar de prijzen van een slaapcoach hield mij wel tegen, omdat ik het echt veel geld vindt.
Daarom had ik na aanleiding van de tip Cody de krab gekocht, want ik dacht die is nog te proberen.
茅茅n jaar geleden
Hey! Ik zit in een traject met fleur de slaapcoach en merk zoveel verschil! Alles wat ze zegt klopt. Tis mentaal zwaar in het begin want helaas zal je kindje hoe dan ook huilen omdat hij verkeerde associaties heeft ( mijn kindje had hetzelfde!) zitten nu in week twee en hij slaapt soms al 7 uur achter elkaar en valt zelfstandig met alleen mijn stem af en toe in slaap! Het is duur maar raad het echt aan!
茅茅n jaar geleden
Het is echt een aanrader! Na 11 maanden leerde mijn kindje om zelfstandig te slapen en slaapt sinds toen, nu 13,5 maanden, van 19:00-7:00. Een Slaapcoach geeft je vertrouwen dat het gaat lukken en alle tips die je nodig hebt. Het duurde twee weken maar de kleine heeft nu ook veel meer rust en een fijn ritme. Goede ervaring met Slaapkops (het kost wat maar het was het meer dan waard).