25 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op MarloesG32

hoe gaat het nu bij jullie??
Ze slaapt weer helemaal als vanouds. Zelfs de naar bed ritueeltjes wat ze ook niet meer wilde (muziekje, warme melk, knuffels mee) vraagt ze zelf om. Gelukkig geen verdrietige en overstuur dochter meer gehad..

7 maanden geleden

Reactie op JeNi88

Ze slaapt weer helemaal als vanouds. Zelfs de naar bed ritueeltjes wat ze o ...
ah wat fijn! hoelang had het bij jullie ongeveer geduurd?

7 maanden geleden

Reactie op MarloesG32

ah wat fijn! hoelang had het bij jullie ongeveer geduurd?
Alles bij elkaar ca 3 wk. echt wel een pittige tijd! Het weer in eigen bed slapen na advies coach duurde 2 dagen. Toen wilde ze gewoon zonder huilen weer in haar eigen bed. Zitten jullie er nu middenin?

7 maanden geleden

Reactie op JeNi88

Alles bij elkaar ca 3 wk. echt wel een pittige tijd! Het weer in eigen bed ...
ah gelukkig viel dat mee 2 dagen! Wij zijn vanaf de kerstvakantie naast haar gaan liggen op een matras als ze snachts wakker werd. Zaterdag sliep ze bij me ouders en niks aan de hand, dus dacht moeten het hier ook aanpakken. Eerste avond 1.5u krijsen dus steeds met 5/15 min na der toe. 2e half uurtje en gisteravond zei ze ineens deur open. Dus deur open gelaten en niks aan de hand vannacht wel heel vaak wakker geweest en moest ook badkamer licht aan(die. staat aan tot ik ook ga slapen) dus vannacht maar aangedaan en straks even kijken voor een niet te fel nachtlampje voor der kamertje. De babyfoon heeft ook sterren die lichtgeven maar miss net te weinig. snachts knuffel ik er even als ze wakker word en zeg ik dat ze weer lekker kan slapen.... hopelijk duurt het niet te lang

7 maanden geleden

Reactie op MarloesG32

ah gelukkig viel dat mee 2 dagen! Wij zijn vanaf de kerstvakantie naast haa ...
Ja wij zagen er erg tegenop na weken dat verdriet en onrust maar achteraf dus gelukkig voor ons allemaal meegevallen! Hoop ook voor jullie dat het niet zo lang meer duurt. Het is wel pittig hè! ….Vriendin van mij had baat bij een slaap lampje als je op Google kijkt vind je hem. Succes!