5 Reacties
één jaar geleden
Dit hebben wij gedaan, werkt als een trein. Dit is het aantal minuten dat je haar laat huilen per opvolgende nacht. Als je er naartoe gaat tussendoor haal je haar niet uit bed, alleen aaien en max 1 minuut bij haar blijven. De eerste nacht is een drama maar het kan snel beter worden! Uitsluiten dat het niet om honger, dorst, vieze luier, ziekte of kou gaat natuurlijk🤗hier slaapt hij sindsdien alleen maar, ze leren geloof ik dat ze zelf weer kunnen gaan slapen als ze wakker worden. Het is gewoon een slechte gewoonte die je moet doorbreken
één jaar geleden
Reactie op wennwenn
Okee Jaa Ik ben ook ontzettend gevoelig voor dat ze gaat huilen en dan natu ...
Ja klopt je denk ik pak haar wel dan is het goed, maar wij hadden zoiets van wauw dat we dit niet eerder hebben gedaan🤣was al 6 maanden elke nacht drama... Na 1 nacht oefenen (halfuur gehuild totaal) was het over. Die hele week training nieteens afgemaakt dus. Succes met alles!
één jaar geleden
Klinkt als 18 maanden slaapregressie, hadden wij paar weken geleden. Slaapcoach ingeschakeld en die raadde ook de waiting approach aan, zoals hierboven al getipt. Het brak m’n hart maar na 2 nachten sliep ze weer door en we zijn sindsdien allemaal een stuk vrolijker overdag. Ze was echt urenlang wakker ‘s nachts, huilen in bed maar bij ons super vrolijk en niet slapen🙈ze hebben ook andere methodes met minder huilen, maar wij hebben een meisje met een stevige wil dus dit was het beste. Slaaptipsvoorbabys heeft ons goed geholpen als je meer hulp wil!
één jaar geleden
Wij hier precies hetzelfde probleem! Komt inderdaad ook door de 18 maanden slaapregressie denk ik. Wij kregen van vrienden de volgende tip die zij weer kregen via een slaapcoach. Lijkt een beetje op bovenstaande: bij staan en huilen ga je er heen en het enige wat je zegt is:' mama wil dat jij nu gaat slapen'. Vervolgens neerleggen, aai over het bolletje en weggaan. Vervolgens 5 minuten laten huilen en dan opnieuw. Steeds 5 minuten langer laten huilen en uiteindelijk vallen ze in slaap. Ik vond het verschrikkelijk, pijn in mijn hart. Maar wij hebben ook een pittige tante en we merkten ook dat het vooral aandacht vragen was. Dus door dit te doen weet ze dat ze niet alleen is maar dat ze wel moet slapen. Het heeft ontzettend goed geholpen! 🥰