9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Zal liggen aan of je de armen er aan of eraf hebt

茅茅n jaar geleden

Wij hebben deze! Is echt een dikke winterslaapzak! (tenzij hij er in meerdere diktes is) maar we hebben precies dezelfde als op de foto

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lom16

Wij hebben deze! Is echt een dikke winterslaapzak! (tenzij hij er in meerde ...
Thanks! Dan weet ik dat ik deze niet moet hebben. Heb al winter slaapzakken genoeg. Dan maar weer verder zoeken naar iets wat tussen zomer- en winterslaapzak in zit..

茅茅n jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Thanks! Dan weet ik dat ik deze niet moet hebben. Heb al winter slaapzakken ...
Bij Hema hebben ze hele fijne 馃槈

茅茅n jaar geleden

Reactie op IreenK

Bij Hema hebben ze hele fijne 馃槈
Ja! Die heb ik gezien 馃槃 Heb jij die voor je ventje? Ik denk dat dat optie B wordt. Met een lekkere pyjama en sokjes eronder, want ik heb hier zo'n dunne mouwloze slaapzak liggen en daar kwam ie 's ochtends als een ijspegel uit (met pyjama aan, zonder sokjes). 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Ja! Die heb ik gezien 馃槃 Heb jij die voor je ventje? Ik denk dat dat optie ...
Wij hebben een leuke met dino鈥檚 馃槄 niet te dik, niet te dun en de mouwen kunnen er af 馃憤馃徏 hij ligt er afgelopen week in met romper(lange mouw) en afgeritste mouw.

茅茅n jaar geleden

Reactie op IreenK

Wij hebben een leuke met dino鈥檚 馃槄 niet te dik, niet te dun en de mouwen ku ...
Okeeee ik ben overstag. 'k Heb er een paar besteld (best duur nog wel eigenlijk). De dinoromper had ie al dus nu is het helemaal matching 馃槀

茅茅n jaar geleden

Ze hebben nu ook fijne slaapzakken in de aanbieding bij TerStal.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Okeeee ik ben overstag. 'k Heb er een paar besteld (best duur nog wel eigen ...
Wij hebben hem met aardig wat korting gekocht Idd 馃槄 maar had deze ook zonder korting nog wel gehaald denk ik 馃 kind is 1,5 en heeft al een dino obsessie 馃ぃ