5 Reacties

één jaar geleden

Je kan ze op vinted ook vinden, en bemini heeft ook een eigen 'outlet' ;-) wij hebben daar slaapzakken van die we idd gebruiken met beentjes ipv 'zak'. Zijn we heel tevreden van geweest, maar gaan nu ergens overstappen op pyjama's, omdat ze 's morgens snel op het potje moet kunnen en dat is niet zo met het uittrekken van de "slaapzak"... dat kan ze ook niet zelfstandig.

één jaar geleden

Reactie op Ilse-M

Je kan ze op vinted ook vinden, en bemini heeft ook een eigen 'outlet' ;-) ...
Ah ja, dat is een goed punt! Daar had ik nog niet aan gedacht 🙈. Stap je dan over naar dekens of slaapt je kindje alleen in een dikke pyjama?

één jaar geleden

Reactie op Katrienmex

Ah ja, dat is een goed punt! Daar had ik nog niet aan gedacht 🙈. Stap je d ...
Ze slaapt eigenlijk al altijd met een dekentje erbij 🫣 dus we gaan dat behouden. Ze is daarin zoals ik: da's lekker comfy en hoort bij lekker liggen, of het nu koud of warm is 😅 ze trapt het meestal weg tijdens het slapen, dus het is duidelijk geen noodzaak...

één jaar geleden

Hier zijn we overgestapt op een deken ipv weeeeer nieuwe slaapzakken aan moeten schaffen. Hij schopt de dekens wel vaak van zich af. Dekken hem voor t slapen nog wel een keer toe.

één jaar geleden

Molis&co, is een slaapzak met voetjes, gebruiken we al sinds hij 1 is. In de zomer de zomer de dunne variant en straks weer de winter slaapzak, ideaal!