4 Reacties
één jaar geleden
Wij! Gingen een weekendje weg en paste niet meer in het ledikant wat daar stond, begonnen met een matras op de grond en dat ging super goed. Gisterenavond dus het bed omgebouwd tot peuter bed en wat was hij trots! Werd vanmorgen alleen ernaast wakker ipv in het bed. Lag een dikke deken naast en hij was nog warm (dus ik denk eruit gegleden vlak voor het wakker worden), maar heeft voor de rest heerlijk geslapen.
In mijn omgeving zegt iedereen dat ze vanzelf wennen aan het blijven liggen in bed en minder gaan draaien, dus ben benieuwd.
één jaar geleden
Onze dochter is in de zomer naar een 1 persoons bed gegaan met 2 bedhekjes. Komt er niet uit, slaapzak achterstevoren en een dekbed. Dekbedhoes nu nog even zonder dekbed erin. Hier hebben we haar over gelegd omdat ze grote zus werd. Meegenomen in het proces van veranderende kamer, nieuwe kamer en bed. Ze blijft in bed en we proberen te leren nu dat als er iets is ze papa of mama roept.
Helaas geen ervaring met uit bed klimmen.
één jaar geleden
Wij hebben de spijlen weggehaald van zijn peuterbed en hij heeft een dekbed ipv slaapzak. Hij kan dus zelf in- en uit bed stappen (voor het potje). De eerste week vond hij deze vrijheid geweldig en ging hij er telkens uit. we zijn nu een maand verder en sinds week 2 blijft hij keurig in bed liggen. Denk dat de nieuwigheid er vanaf is. Het is zo bizar om je kind dan ineens in een kinderbed je te zien liggen haha, emo momentje
één jaar geleden
Wat worden ze groot he!
Wij zijn in de zomer overgegaan op een dekbed met kussen, nog wel in een peuterledikant waar hij niet zelf uit kan. Hij vond het geweldig! In het begin moesten we hem wel af en toe 's nachts opnieuw onder de deken stoppen maar dat gebeurt steeds minder :) Dekbed doen we nu een kwartslag draaien zodat we hem goed kunnen instoppen. De volgende stap is naar een gewoon bed i.v.m. een tweede die op komst is in januari.
Mijn tip: gewoon doen ;)