15 Reacties

4 jaar geleden

Ik draag vaak sport BH's

4 jaar geleden

Ik heb een soort bandeau tops (ook grote 90F) met elastiek. Normaal gebruikte ik ze al als ik ongesteld was. Juist omdat ze wat strakker zitten vind ik het persoonlijk heel fijn, het heeft geen ruimte om te bewegen, dat doet juist zeer. Misschien dat een warmte compres ook al kan helpen tegen de pijn. Succes ❤️

VRIEND

4 jaar geleden

Yes, snap het helemaal, op mijn buik liggen doet gewoon pijn, heel jammer want dat is echt mijn slaaphouding. Maar wat voor mij helpt is slapen in korte strakke tanktops, die van de Bershka zitten fijn. Zacht stofje 80E.

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ben ook nog opzoek naar een oplossing🙈

4 jaar geleden

Ik vind slapen met een slaaprol ook fijn. Als je met 1 kant van je lichaam op de rol ligt dan heb je toch het buikslaapgevoel maar ontlast je je borsten.

4 jaar geleden

Reactie op Sunshine_Shann

Ik heb een soort bandeau tops (ook grote 90F) met elastiek. Normaal gebruik ...
Waar heb je deze besteld of gekocht ?

4 jaar geleden

Deze van de H&M 🙏🏼 draag hem snachts en tegenwoordig soms ook overdag 😊 Sportsinglet met sport-bh https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0894956006.html

4 jaar geleden

Reactie op Saari

Deze van de H&M 🙏🏼 draag hem snachts en tegenwoordig soms ook overdag ...
H&M is vaak zo mega klein. Ik mag wel 5XL hebben wil ik in zo'n topje komen 😭

4 jaar geleden

Ik zoek ook zoiets. Moet alleen ook weer niet te strak zitten en liefst katoen/ zacht. Ik slaap veel op mijn rug, maar als ik dan omdraai... Auw auw auw, word wakker van de pijn. Lijkt met name dan de tepels te zijn die tegen de dekens wrijven 😅

4 jaar geleden

Reactie op Marga De Parga

Ik zoek ook zoiets. Moet alleen ook weer niet te strak zitten en liefst kat ...
Herkenbaar 😭 Ik heb nu een strakker topje aan van TenCate, ideaal! Maarja ik zit nu nog maar in week 7, ik gok dat ze nog gaan groeien dus dan wordt deze echt veeeel te klein 💔

4 jaar geleden

Ik heb overdag zo'n last van mijn borsten steken de hele tijd en niet makkelijk kunnen bewegen s'nachts als ik slaap slaap ik word er niet wakker van wat doen jullie overdag tegen die pijn ?? Iemand tips

4 jaar geleden

H&M is vaak zo mega klein. Ik mag wel 5XL hebben wil ik in zo'n topje k ...
Dat is waar.. hoewel ik heb maat M van het topje en cup D/E

4 jaar geleden

H&M heeft van die zachte voedingstops, daar zit een versteviging in rond de borsten, zo'n band zegmaar dus ze blijven goed op hun plek daarmee. En gelijk handig voor de borstvoedingsperiode. Verder heb ik van de Hema zo'n naadloze bamboe bh die heerlijk zit. Draag die overdag en snachts. En is super rekbaar dus kun je nog lang mee doen tijdens de zwangerschap