264 Reacties

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op mila30

馃グ馃グ
Wat een geweldige slaapzak!

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Laat thuis gekomen...

茅茅n jaar geleden

Mijn grote jongen al 1jaar en een weekje 馃挋

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op Minieme2021

Mijn grote jongen al 1jaar en een weekje 馃挋
Strak zijn tijgertje vast 馃槏 wat schattig!

茅茅n jaar geleden

Ik wou dat ik hier filmpjes kon plaatsen. Vannochtend moest ik onze schone slaapster wakker maken. Madam lag nog zo diep te slapen dat ze met geen mogelijkheid wakker te krijgen was. En snurken dat ze deed

茅茅n jaar geleden

Ik wou dat ik hier filmpjes kon plaatsen. Vannochtend moest ik onze schone ...
Jaa ik heb ook zulke leuke filmpjes! Jammer dat we die niet kunnen plaatsen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Hepziba

Strak zijn tijgertje vast 馃槏 wat schattig!
Hehe dankjewel een van zijn lievelings doudou's heeft hij er zo 2 van van de berg doudou's die hij heeft het heeft hem nog steeds het geborgen gevoel ik en papa houden het dan even op onze huid bij ons hij heeft een lange tijd in het ziekenhuis moeten blijven in de couveuse zonder te kunnen knuffelen of even met de handen begrenzen een verzorging of wissel van pamper was niet mogelijk dat was voor hem al een grote strijd zoveel mogelijk de couveuse bedekt en dichtlaten en prikkels vermijden we konden alleen maar toe kijken hoe hij voor zijn leventje vocht na lange tijd eindelijk zijn boxje en zijn couveuse een beetje een thuis gevoel geven met persoonlijke spulletjes wegens bacteri毛n en de gezondheid van ons zoontje mocht dit lang niet in het begin begon het allemaal met een doudou omdat hij ook onze geur als ouder moest leren kennen en weet wie zijn ouders zijn dit heeft hem nog steeds enorm veel rust en veiligheid

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op Minieme2021

Hehe dankjewel een van zijn lievelings doudou's heeft hij er zo 2 van van d ...
Wow, indrukwekkende geschiedenis! Hij doet het heel erg mooi, zo te zien! Sterk van jullie allemaal!

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Helemaal op een bolletje gekropen

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Gezellig met papa. Wat lijken ze op elkaar 馃槏

茅茅n jaar geleden

Meest recente slaapfoto. Volgens mij was dit twee weken geleden en had meneer een dag van nabijheid en geborgenheid nodig ^_^

茅茅n jaar geleden

Reactie op mila30

馃グ馃グ
Haha ik dacht even dat ik m鈥檔 eigen zoontje zag liggen. Door bijna de zelfde haartjes en het knuffelaapje heel schattig

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nouk87

Haha ik dacht even dat ik m鈥檔 eigen zoontje zag liggen. Door bijna de zelfd ...
Haha zo grappig! Dat aapje is hier favoriet 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Het was alweer maanden geleden dat meneer echt in mijn armen in slaap viel dus toen hij na een uur brullen (van de pijn, denk ik) uitgeput in mijn armen in slaap viel. Heb ik expres even gewacht met hem in zijn bedje liggen en genoot ik even met volle teugen van dit fijne moment 馃グ

茅茅n jaar geleden

Heel lang niet meer in de wagen in slaap gevallen, want er is veel teveel te zien natuurlijk, tot een paar dagen geleden. Maar ook net vlak voordat we thuis kwamen helaas 馃槀

茅茅n jaar geleden

Mijn meisje in t ziekenhuis opgenomen 馃槶 gelukkig sliep ze hier even lekker in t enge stalen bedje

茅茅n jaar geleden

Mijn meisje in t ziekenhuis opgenomen 馃槶 gelukkig sliep ze hier even lekker ...
Agh wat sneu 鉂わ笍 hopelijk gaat alles ok.

茅茅n jaar geleden

Reactie op mila30

Agh wat sneu 鉂わ笍 hopelijk gaat alles ok.
鉂わ笍 We hopen snel te weten waarom ons meisje zo ziek is. Ze kunnen tot op heden niks vinden. Maar t is een kleine lappen pop. Zo slap en futloos en heel veen huilen 馃槶 mama ook de afgelopen dagen....

茅茅n jaar geleden

Vorige week op de slee lekker dutje gedaan! Denk dat ze het niet snel genoeg vond gaan dat sleen馃槄馃檲

茅茅n jaar geleden

鉂わ笍 We hopen snel te weten waarom ons meisje zo ziek is. Ze kunnen tot op ...
Dat is niet leuk 馃檨 Veel beterschap en hopelijk gaat het snel weer beter 鉂わ笍