264 Reacties

één jaar geleden

Met Aapie ❤️

één jaar geleden

M'n lieve jongen met al z'n vriendjes 🥰

VRIEND

één jaar geleden

Hetzelfde als zijn pappie

één jaar geleden

Tja, dat krijg je van vroeg wakker worden 😅

één jaar geleden

Hopelijk lekker lang slapen want we hebben een 3u autorit!

één jaar geleden

Inslaap gevallen tijden het ritje van de ceremonie naar de feest locatie. Wat heeft dit meisje het fantastisch gedaan vandaag 😍 beter konden we niet wensen ❤️❤️❤️

één jaar geleden

Knock out in de fietskar

één jaar geleden

Zo fijn dat ze zo makkelijk is. Als we dan ergens langer willen blijven in t weekend kan ik haar zo uit t campingbedje plukken en in de auto doen en weer over in bed leggen zo fijn

één jaar geleden

Zo fijn dat ze zo makkelijk is. Als we dan ergens langer willen blijven in ...
Wauw! Wat een goeie slaper zeg! Onze is ook makkelijk, maar slaapt alleen in bed of in de auto In de buggy lukte laatst met de hitte een paar keer tijdens een wandeling op de hei, maar normaal is ze veel te nieuwsgierig en wil ze niks missen 🙈 Overleggen van auto naar bed lukt nu meestal wel, maar dan is ze wel eventjes wakker tussendoor :) Maar ze doet het perfect hoor qua slaap ;) Snachts eigenlijk altijd doorslapen en overdag ook altijd prima :) En een dagje minder slaap is geen probleem 😛

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Wauw! Wat een goeie slaper zeg! Onze is ook makkelijk, maar slaapt alleen i ...
Hier ook wel alleen bed en auto hoor. Maar overleggen gaat vaak prima. Heel af en toe dat ze wakker wakker word. Maar meestal blijft ze half in slaap en als ik dan weg rij slaapt ze al weer helemaal. En in bed draaid ze zichzelf dan weer om en slaapt ze ook al weer diep.

VRIEND

één jaar geleden

Hier ook wel alleen bed en auto hoor. Maar overleggen gaat vaak prima. Heel ...
Grappig dat dat een nieuw concept is voor ons nieuwe moeders; wakker wakker. Ik gebruik precies dezelfde term!

VRIEND

één jaar geleden

In het grote bed met de airco aan.

één jaar geleden

Lekker een middag dutje naast mama … maar of ik ff geen foto kon maken 😂🙈

één jaar geleden

Diepe slaap, mondje open ❤️

één jaar geleden

Altijd met zijn doekjes ❤️

VRIEND

één jaar geleden

Helemaal knus ingebouwd

VRIEND

7 maanden geleden

pootjes omhoog

7 maanden geleden

😂

VRIEND

7 maanden geleden

Reactie op mila30

😂
droge mond!

7 maanden geleden

Reactie op Hepziba

droge mond!
Ja, altijd zo 😂