264 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Zooo vreeeselijk schattig!

VRIEND

2 jaar geleden

Uit de oude doos en een persoonlijke favoriet

2 jaar geleden

Fles leeg en gelijk in slaap gevallen 😅

2 jaar geleden

Poppie als ze dan heerlijk in slaap valt in der eigen bedje 🥰

2 jaar geleden

Ligt lekker te pitten in de maxi-cosi, maar de zak chips niet los laten 😎

2 jaar geleden

Reactie op KimLeGrand

Ligt lekker te pitten in de maxi-cosi, maar de zak chips niet los laten 😎
Die zou ik zelf ook niet hebben los gelaten 😛😛🤣

2 jaar geleden

Telt net wakker ook 😅

2 jaar geleden

Reactie op Tutje

Die zou ik zelf ook niet hebben los gelaten 😛😛🤣
Ze heeft het ook niet van een vreemde, echt een dochter van d’r ouders 😇

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

Telt net wakker ook 😅
Naahhh 😍 wat een knappie hebben jullie toch ook echt een mooi ventje! Kan ik mijn dochter uithuwelijken of is dat uit de mode 🤣🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Naahhh 😍 wat een knappie hebben jullie toch ook echt een mooi ventje! Kan ...
Lief! Dank je wel 😊 ben bang dat we eerst moeten afwachten of hij wel voor de dames gaat 🤣🤣🤣 je weet het nooit tenslotte

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Hij moet echt naar zijn eigen kamer in zijn ledikant... Maar hij wordt nog ...
Kan ook zijn dat hij wakker wordt van jullie! Hier eindelijk naar zijn eigen kamer omdat de speen verdwenen is. Maar hij slaapt ook echt beter op zijn eigen kamer, minder vaak wakker!

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

Lief! Dank je wel 😊 ben bang dat we eerst moeten afwachten of hij wel voor ...
heb je ook nog eens helemaal gelijk in!! ❤️

2 jaar geleden

Meneer wou maar niet gaan slapen, iedere keer huilend wakker en gaan staan in bed ondanks de slaapzak… nu ligt hij al ruim een uur zo bij mama op de bank… duim voor ons dat ik hem straks lekker in z’n bed kan leggen en wij ook gewoon kunnen slapen 😅🤞🏼🤞🏼

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

Meneer wou maar niet gaan slapen, iedere keer huilend wakker en gaan staan ...
En is het gelukt? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Daphne90

En is het gelukt? 😊
Yes! Hij word nu net wakker, normale tijd voor hem 👍🏼

2 jaar geleden

Hier ook een net wakker😜

2 jaar geleden

Zo schattig 😍🤭🥹 en lief. Hij wordt zo snel groot.

2 jaar geleden

Hier ook heel vaak wakker in de nachten, ik geef bv en sinds een maand papjes. De lapjes lukken wel rond de 100gr eet hij.. De bv was altijd om de 2u soms om het uur 😊 twee weken geleden van cosleeper naar bedje in onze kamer want de nachten waren echt tutteren/drinken hele tijd.. dat gaat soms goed maar vaak ook niet. De wakkere uurtjes van deze nacht 23u27..2min geweend 23u30.. tutje ok 23u32.. tutje ok 23u37.. tutje strelen ok 23u55.. tutje ok 23u57.. krijsen tot 00u04 00u17.. tutje ok 2u50..bv 3u50. Tutje ok 4u40..bv 4u55.. tutje ok 6u10..bv 7u15..bv IEMAND DE TIP ? Of zeg je, laat maar tutteren gaat er zelf wel uit ?🖐️

2 jaar geleden

Reactie op JessicaB1983

Hier ook heel vaak wakker in de nachten, ik geef bv en sinds een maand papj ...
Bij mij was de redding om glow in the dark spenen te kopen en ze vast maken aan knuffeldoekjes. Ik heb er 2 in haar bedje liggen en ze kan ze zelf goed vinden. Dus als ze wakker word gaat haar white noise apparaatje weer aan (zit ook in een knuffel die in haar bedje ligt) en kan ze makkelijk haar speen vinden omdat ie iets licht geeft en omdat er iets aan vast zit. Ze valt hierdoor zelf weer in slaap.

2 jaar geleden

Reactie op JessicaB1983

Hier ook heel vaak wakker in de nachten, ik geef bv en sinds een maand papj ...
Hier pakt ze nu zelf de speen maar kan hem niet altijd vinden dus liggen er een aantal in bed😅 glow in the dark wat er is gezegd lijkt me ook een goeie! Of in 1 keer Cold Turkey stoppen met de speen maar dat is even doorzetten uiteindelijk kunnen ze de speen qel steeds makkelijker terug pakken