264 Reacties

2 jaar geleden

In de schommelstoel voor bedtijd. Even knuffelen en dan bedje in 🥰 deze momentjes savonds worden zo gekoestert

2 jaar geleden

Reactie op JessicaB1983

Hier ook heel vaak wakker in de nachten, ik geef bv en sinds een maand papj ...
Oh zo herkenbaar. Ik werd er gek van. “Nog even wachten tot hij zelf de speen in kan doen” - heb ik ook wel 102819 keer gehoord van mensen. Nou, deze baby kan dat al maar vertikt het omdat hij gewend is dat wij dat doen. Dus heb ik vorig weekend de speen weg genomen, dat was wel een weekend heel pittig. Nu slaapt hij veeel beter! Nog wel 2x per nacht een voeding, maar dat is beter dan 1x per nacht een voeding en 7/8 keer de speen erin te moeten doen. Dus mijn tip is: neem die speen weg.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik trof mijn man en zoontje laatst zo aan in bed in de avond... 😍

2 jaar geleden

Ondanks dat het overdag echt een drama is door de tandjes slaapt hij 's nachts toch nog goed. Gelukkig maar, anders zou ik niet weten hoe we het allebei vol zouden moeten houden. Twee weken geleden was het (weer) begonnen, nu zijn er twee lichte puntjes zichtbaar door het tandvlees, maar nog niks doorgebroken.. arme jongen toch, slaap maar lekker en hopelijk zijn ze morgen dan toch echt door 💕

2 jaar geleden

Ons meisje sliep gisteren voor het eerst (na lange tijd) zonder slaapzak want ze was tijdens de fles in mijn arm in slaap gevallen. Dus hup hup lekker zo naar bedje. Tref ik haar daarna zo aan. Ik vind het echt te schattig dat voetje zo! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Oh zo herkenbaar. Ik werd er gek van. “Nog even wachten tot hij zelf de spe ...
Jaaa!! Dat is het net hij neemt heel weinig zijn tut, met veel moeite krijg ik die erin 😱

2 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Hier pakt ze nu zelf de speen maar kan hem niet altijd vinden dus liggen er ...
Ja ik denk dat ik het niet goed verwoord heb zo lijkt het alsof hij de tut wilt maar ik probeer hem te sussen met die tut (hij weigert die compleet) hij wilt m'n borst 😓

2 jaar geleden

Reactie op JessicaB1983

Hier ook heel vaak wakker in de nachten, ik geef bv en sinds een maand papj ...
Ik weet niet hoe ik m'n reactie kan bewerken maar het is niet dat hij perse de tut wilt..hij weigert die compleet, het is écht een gevecht om die in zijn mondje te doen, hij wilt m'n borst eigenlijk 😓😱

2 jaar geleden

Nog even spelen bij papa en mama in bed na zijn ontbijt resulteert in: na 10 minuten in slaap vallen 😅❤️

2 jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

Ons meisje sliep gisteren voor het eerst (na lange tijd) zonder slaapzak wa ...
Mijn zoontje "pakt" soms de spijlen van zijn bedje met zijn grote teen hahahah

2 jaar geleden

Reactie op JessicaB1983

Ja ik denk dat ik het niet goed verwoord heb zo lijkt het alsof hij de tut ...
Ah zo dat is lastig... mijn middelste heeft ook nooit een speen gehad sommige willen die gewoon niet misschien een alternatief als knuffeltje in bed? Hij vond het lekker om te frummelen met een klein hydrofiel doekje en als die echt ging huilen dan was het een fles. Het word uiteindelijk minder misschien af en toe aan toe geven en vaker de borst als dat hem troost?

2 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ah zo dat is lastig... mijn middelste heeft ook nooit een speen gehad sommi ...
Ik zou die speen ook gewoon wegdoen denk ik want als die hem toch niet wilt kan je hem er niet mee forceren en later is het makkelijker zonder speen!

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Mijn zoontje "pakt" soms de spijlen van zijn bedje met zijn grote teen haha ...
Haha dat is ook echt heel grappig!

2 jaar geleden

In de auto

2 jaar geleden

En de terugweg..

2 jaar geleden

In het stoeltje in diepe rust

2 jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

Haha dat is ook echt heel grappig!
Zo ligt hij nu te slapen 😂 Hij heeft de spijl van zijn bed vast met zijn grote teen 🙈

2 jaar geleden

Ohh wat een lieve foto🥰 Hier slaapt ze tijdens het boodschappen doen😂😂� ...
Hee zit dat stoeltje aan het winkelwagentje? Heb dat nog nooit gezien!

2 jaar geleden

Reactie op VSXBZ

Hee zit dat stoeltje aan het winkelwagentje? Heb dat nog nooit gezien!
Jaa! Echt ideaal als ik alleen met haar boodschappen ga doen. Hier hebben ze er standaard 3 ofzo staan bij de AH!

2 jaar geleden

Jaa! Echt ideaal als ik alleen met haar boodschappen ga doen. Hier hebben z ...
Ik ga kijken of dat bij ons ook is. Thanks!