264 Reacties

vor 2 Jahren

Eindelijk slapen. Na 2u krijsen en 45m wandelen (die niet krijsend gelukkig). En dan ben ik zo blij dat hij eindelijk slaapt, maar doordat hij zo zoet slaapt wil ik hem eigenlijk weer naar mij zien lachen en hem wakker maken 馃ぃ gekke mamahormonen 馃拑馃徏

vor 2 Jahren

Zo trof m鈥檔 vriend hem vanmiddag aan in bed 馃槄馃槀

vor 2 Jahren

Bij een traditionele bruiloft 馃槀馃槀

vor 2 Jahren

Opa komt zo om gezellig naar de kinderboerderij te gaan.. maar meneer kon niet meer wakker blijven 馃槄

vor 2 Jahren

Wat hebben ze toch ook altijd aparte houdingen om te slapen...

VRIEND

vor 2 Jahren

Duidelijk bedtijd

VRIEND

vor 2 Jahren

Lekker bij papa op schoot slapen 馃槏

VRIEND

vor 2 Jahren

Bij pa en ma in bed. Net alsof hij altijd onder een dekbed geslapen heeft... 馃構

vor 2 Jahren

Reactie op Hepziba

Lekker bij papa op schoot slapen 馃槏
Agh wat lief 馃グ die van ons wil dat niet meer, duwt zich echt van ons af en jengelt tot hij in bed wordt gelegd 馃ズ

VRIEND

vor 2 Jahren

Reactie op Judith_A

Agh wat lief 馃グ die van ons wil dat niet meer, duwt zich echt van ons af en ...
Oh, wat jammer! Wij hebben een beetje het omgekeerde hij slaapt het beste op/bij ons. Ik probeer werk heel hard om hem te laten slapen in zijn eigen bedje, maar vanacht was weer zo'n nacht waarop hij bijna ieder uur wakker werd om te drinken. (Hij heeft last van verstopping op het moment)

vor 2 Jahren

Lekker wandelen in Spanje

vor 2 Jahren

Nou we hebben er weer 1 hoor 馃槄馃ぃ dat krijg je als je de halve nacht aan het keten bent 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

vor 2 Jahren

Reactie op IreenK

Nou we hebben er weer 1 hoor 馃槄馃ぃ dat krijg je als je de halve nacht aan h ...
Hahahhaha ik vraag me altijd af; Hoe dan!? 馃ぃ Mocht mama ook nog even een dutje mee doen? 馃槵

vor 2 Jahren

Hahahhaha ik vraag me altijd af; Hoe dan!? 馃ぃ Mocht mama ook nog even een ...
Deze is van gister.. ik was tegen 9u z鈥檔 kiwi schoon aan het maken.. helaas had ik gister geen tijd voor dutjes 馃槄 gelukkig heeft meneer tegen de verwachting in afgelopen nacht weer doorgeslapen 馃憤馃徏

vor 2 Jahren

Rond 12u deed meneer het weer 馃槄 m鈥檔 vriend heeft m toen in z鈥檔 bedje gelegd waarna meneer gelijk klaarwakker was en hij hem er na een half uur maar weer uit gehaald heeft 馃ぃ

vor 2 Jahren

Hij kon maar niet in slaap komen en zat steeds met zijn vingers in zijn mond en dan aan zijn tandvlees te klauwen. Uiteindelijk heb ik hem in slaap moeten wiegen. Ik moest hem na een uurtje helaas wakker maken omdat hij anders in de avond niet goed in slaap kan vallen. Hij lag zo lief, met zijn schapenknuffeltje achter zijn hoofd als een soort kussen, zoals gewoonlijk haha

vor 2 Jahren

馃悜

VRIEND

vor 2 Jahren

Reactie op IreenK

Nou we hebben er weer 1 hoor 馃槄馃ぃ dat krijg je als je de halve nacht aan h ...
Zo mooi! Hier vanmiddag ook bijna, na zijn fruit. Snel schoongemaakt en aan de borst gelegd 馃挄

vor 2 Jahren

Hier was ze nog iets jonger. Mijn bengeltje! Gelukkig ondertussen verlost van haar harnasje!! 馃榿

vor 2 Jahren

In de draagzak in slaap gevallen. Heeft ze al tijden niet meer gedaan 馃槶馃グ