Hoi hoi,
Even een vraagje.
Mijn zoontje is een paar dagen ziek geweest (denk last van zijn keel) met koorts en hangerig zijn. Opzich is hij er goed door en is de koorts weg. Wilde afgelopen dagen niet eten en drinken, dat snap ik. Met veel moeite elke keer yoghurt en water.
Nu is het dag 5 en gaat het drinken nog steeds erg moeizaam. Hij wil niks uit de rietjesbeker, 360 beker, gewone beker, avent fles. Normaal drinkt hij zo drie flessen water leeg over de dag, maar nu echt maar een paar druppeltjes. Heb alles al geprobeerd qua drinken (water, melk, ranja), niks is goed. Eten gaat wel weer super.
Werd vanmorgen ook wakker met een goede plas luier en is super actief, maar kan zo 6 uur lang geen plas doen.
Iemand nog tips om hem te laten drinken? Of herkenning?
Hoor het graag.
Geen tips, maar onze dochter drinkt elke dag weinig..
2 keer een fles melk van 150 ml en als ze 150 ml water drinkt, dan is het echt heel veel..
dus geen tips, maar ik zou me niet te veel zorgen maken. Komt vast vanzelf weer als hij eraan toe is
Misschien kan je je zoon wat sappiger fruit geven zoals manderijntjes en sinaasappels?
Komt vast vanzelf wel weer goed met het drinken ❤️ superfijn dat hij weer actief is!
Misschien wil hij wel een waterijsje? Niet het weer voor maar als ze last hebben van de keel kan dit heel prettig voelen. Mijn dochter had namelijk ook keelonsteking heeft uiteindelikknin het ziekenhuis gelegen en daar hebben ze haar ook steeds waterijsjes aangeboden.