9 Reacties
één jaar geleden
2 avonden achter mekaar nu toevallig.. potjes gaan goed, mee-eten heeft ie geen zin in..
Maar ik ben er achter dat er 2 kiezen net door zijn. Bij hem is t vaak dat hij van alles tegelijk heeft..
2 weken geleden z'n 2 eerste kiezen (hij had al 8 tanden) en gelijk daarna waterpokken.. Dus nu net herstellende van de waterpokken en nu weer 2 kiezen..
Hij heeft net 4 uur achter mekaar geslapen en daarna slecht hebben gegeten..
Wel vanochtend 2 papflessen op, dus ik geloof t allemaal wel.. hij geeft t in principe altijd al allemaal prima aan, dus ik volg hem..
één jaar geleden
Onze zoon is ook nog niet aan toe aan stukjes.
Hij is gek op worteltjes en pastinaak.
Groene groente is hij ook nog niet dol op.
Je kan wortel ook mengen met zoete aardappelen.
Soms heef hij ook geen zin in avond eten. Dan laat ik het maar. Geef ook nix extra hij neemt nog de fles.
Als toetje krijgt hij optiemel o.o yoghurt
Mijn advies is gewoon blijven aanbieden neemt hij het geweldig neemt hij het niet ook goed.
Niet stressen.
Ik denk ook wel eens de ene dag heb ik meer honger dan de andere dag.
En liever geen zout toevoegen omdat het niet goed is voor zijn nieren.
Zelf was ik ook een hele slechte eter.
Groente is ook heel lastig om te leren eten!
Heel erg veel succes.
één jaar geleden
Reactie op alies80
Onze zoon is ook nog niet aan toe aan stukjes.
Hij is gek op worteltjes en ...
Ja hier is het nu al een aantal avonden echt helemaal niks, hij wil echt helemaal geen groente ook geen wortels of zoete aardappel! Ik weet dat ik het los moet laten maar vind het vreselijk😂 ik denk alleen maar ohneee dadelijk heb ik 2 van die moeilijke eters! Maar ik ga inderdaad gewoon blijven aanbieden en het een beetje los proberen te laten.. Ik geef hem ook niks anders alleen nog 150cc gewone melk.
één jaar geleden
Hier gaan ook vaak potjes er goed in, maar met de pot mee-eten nog niet
Alleen agv (of alleen ag) geprakt wel..
Ik geef als ze niet mee wil eten wel vaak nog gewoon yoghurt (toetje) en sowieso een fles voor ze gaat slapen
En als ze echt wel honger heeft en het echt vies vindt wat ik heb, soms nog een half potje wat anders of wat stukjes brood
Ze leren het vast vanzelf
Wij eten vaak later dan zij, dus ze eet nog lang niet altijd met de pot mee.
Ik probeer nu vaker te koken wat wij hebben, maar dan zonder zout etc en dat dan de volgende dag te geven, maar dat gaat er dus ook lang niet altijd in
Gewoon blijven aanbieden denk ik en verder proberen los te laten :)
één jaar geleden
Hier ook ineens een slechte eter, vind het best lastig. Ze at eerst heel goed en vanalles. Iemand nog goede tips? Ze eet al met de pot mee, maar bij haar dan zonder zout. Ik denk dat ze ook zelf wil eten, maar vind het lastig hoe ik dit moet doen met rijst, pasta en lasagne?