2 Reacties
één jaar geleden
Ach moppie zo ziek geweest en nu jij! Ik zou mij persoonlijk afvragen wat je nu aan kan. Energieniveau -100 en hebben jullie allemaal zwaar slaap nodig? Dan maar even tussen jullie in slapen. Dan slaapt iedereen tenminste en kan je weer opladen. Zodra je weer beter bent en de energie hebt, weer werken aan het in eigen bed slapen. Ik zou ook gewoon tegen je zoontje zeggen, je mag nu bij papa en mama liggen omdat we ziek zijn. Als we allemaal beter zijn ga je weer in je eigen bedje slapen. Ze snappen zoveel, dan is het straks misschien ook oké als je zegt, nu zijn we allemaal weer beter en gaat iedereen in z’n eigen bedje slapen
één jaar geleden
Reactie op SdG
Ach moppie zo ziek geweest en nu jij! Ik zou mij persoonlijk afvragen wat j ...
Ja je hebt gelijk ze snappen veel! We hebben inmiddels vooruitgang. Drie keer per nacht wakker, maar wel in eigen bed.
Nu heeft mn dochter bedacht dat ze bij ons wil slapen, afgelopen twee nachten. Waarschijnlijk uit jaloezie. Heb het toegestaan, ze slaapt heel rustig en keurig haha.
Zojuist besproken dat iedereen beter is, mama morgen weer werken en iedereen in eigen bed.
Bedankt voor je reactie!