Mijn zoontje is bijna een week heel ziek geweest, dubbele oorontsteking en zulks. De 8 weken ervoor ook allemaal ziek of onderweg.
Afgelopen week heeft hij bijna non-stop gehuild de gehele dag/nacht en in mijn armen/bed gelegen. Inmiddels gaat het beter. Alleen hij wordt nu standaard na 2 tot 4u avondslaap wakker en blijft huilen om mij. Als ik bij 'm ben is hij rustig alleen slapen doet hij niet meer. Tenzij hij naast me in bed ligt, dan is hij zo vertrokken.
Ondertussen ben ik zelf behoorlijk ziek en door alle ziekte afgelopen weken heb ik ook energiestand van minus 100. Mijn man wil hem er begrijpelijk niet meer bij en het enige dat ik wil is slapen en zo lukt dat nog enigszins.
Het krijsen kan hij uren en uren volhouden, dikke volhouder is het. Daarbij functioneert hij prima op minder dan gemiddeld slapen. Bovendien hebben we ook nog een dochter van 3 die wil slapen, maar wakker wordt door gekrijs.
Het zal een fase zijn. Hij wordt vast niet expres wakker na 3u slapen... of is het gewenning nu??
Zal ik het laten begaan of zijn er realistische tips voor moeders met energie ver beneden het nulpunt, om zoonlief de nacht weer in eigen bed te krijgen?