6 Reacties

3 jaar geleden

Mijn kleine jongen heeft dat ook toevallig vandaag. Bijna 8 maanden. Ik denk dat hij gewoon veel energie verbruikt nu hij probeert te kruipen en bewegen de hele dag. Ook krijgt hij nu 2 tandjes en is een beetje koortserig dus ik denk dat het ook energie kost. Ik weet niet hoe jouw situatie is maar ik stop hem gewoon in bed want slaap is ook hard nodig en dat ritme komt vanzelf weer goed.

3 jaar geleden

Is hier ook hoor. Is niet zo gek rond deze leeftijd zijn ze weer volop aan t onwikkelen dat is super vermoeiend en dan daarbij nog de warmte. Als je kindje goed levendig is als hij wakker is is er niks om je zorgen over te maken
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Is hier ook hoor. Is niet zo gek rond deze leeftijd zijn ze weer volop aan ...
Dankjewel! Meer rust heb ik nu 💙

3 jaar geleden

Reactie op Jasmijn567

Mijn kleine jongen heeft dat ook toevallig vandaag. Bijna 8 maanden. Ik den ...
Jaa hij heeft al 5 tandjes , hij is zeker aan ontwikkelingen kruipen willen staan en warmte hoop ik dat daar aan ligt hoop ik! Ik doe hem nu eerder naar bed elke keer !

3 jaar geleden

Ah toevallig ik was hier net opzoek naar informatie hierover. Mijn dochter is net 8maanden en ook hier is ze sneller moe en doet meer dutjes. Ze maakt nu grote sprongen in haar ontwikkeling, kruipen, willen staan, randjes. Ze is wanneer ze wakker is erg druk met veel gebrabbel gegil en (spuug)bellen blazen.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft exact hetzelfde. We zaten heerlijk in een ritme van 2 slaapjes maar dat trekt hij eigenlijk niet op het moment. Merk wel dat hij ineens allemaal nieuwe dingen kan en ontdekt. Hij wijst naar alles wat hij ziet en wil overal naartoe. Ik maakte me gisteren ook ineens even zorgen maar vermoed toch dat het even een periode is waar er veel gebeurt in de hersenen en veel verwerkt moet worden.