11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb geen idee even op de achterkant kijken hoeveel suiker in zit? Je kan ook zelf water met fruit erin doen:)

3 jaar geleden

Hele goeie vraag Idd! Ben ik ook wel benieuwd naar 😅

3 jaar geleden

Het zal sowieso geen kwaad kunnen lijkt me!

3 jaar geleden

Wellicht beter om zelf te maken? Gewoon spa blauw (of kraanwater) met een fruitje of komkommer erin... dan weet je zeker dat het mag 👍

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ik heb geen idee even op de achterkant kijken hoeveel suiker in zit? Je kan ...
Zit geen suiker in 🤔

3 jaar geleden

Reactie op Nitij

Wellicht beter om zelf te maken? Gewoon spa blauw (of kraanwater) met een f ...
Ja dat is uiteindelijk ook het plan als maandag me boodschappen binnen zijn. ☺️ was nu even een oplossing tot maandag aan het zoeken omdat de kleine met de fles loopt te huilen en water uit spuugt. 😂

3 jaar geleden

Reactie op Tutje

Zit geen suiker in 🤔
Ingrediënten zijn ook gewoon water met fruit ik denk dat je dit prima kan geven😊

3 jaar geleden

Lauw water dan? Mijn zoontje wil ook geen koud water drinken, maar lauw water gaat er beter in.

3 jaar geleden

Die smaakjes zijn altijd erg chemisch vind ik dus beter idd zelf maken

3 jaar geleden

Ik wist niet eens dat er babythee bestond 😅 ik had al advies gehad dat hele slappe thee gewoon kon. Spa met een smaakje zou ik (zoals er al meerderen aangeven) inderdaad niet doen, lijkt me prima zelf te maken zodat je precies weet wat er in zit.

3 jaar geleden

Als je niets anders in huis hebt zou je het kunnen proberen. Of slappe thee. Muntthee of gemberthee schijnen ook te mogen, maar of je kleintje dat nou wel lekker gaat vinden…? Bouillon zonder of met weinig zout mag ook. Maar je zou het water ook in een (plastic) beker kunnen geven of in een waterflesje ofzo. Mijn zoontje leer ik kleine beetjes water uit een plastic beker drinken, ik help hem nog wel door de beker samen vast te houden en te kantelen. Dat vindt hij geweldig. Dus misschien helpt dat.