7 Reacties

VRIEND

25 dagen geleden

Klei, kleurtjes, knip en plak oefensets, leuke fietsbel, fietshelm en kniebeschermers...

25 dagen geleden

Een pop en eventueel poppenwagen en flesje? Puzzels, spelletjes (die begint ze hier nu een beetje te snappen, maar die spanningsboog… haha) Hier speelt ze met van alles. Heel veel staat voor het grijpen en de ene keer is ze druk in haar keukentje eten maken, de andere keer met haar dokterssetje, de andere keer trekt ze een spelletje of puzzel uit de kast.. soms wil ze kleien of met het kinetisch zand of lekker kleuren/verven/plakken en haar waterkleurboek was een poosje weer een hit

25 dagen geleden

Reactie op Gietertje

Een pop en eventueel poppenwagen en flesje? Puzzels, spelletjes (die begint ...
Pop + toebehoren hebben we ook. Die wordt ook geregeld gepakt 😂 Puzzels/boeken/spelletjes. I have it all. Ik heb op Vinted speelrijst en kikkererwten met bakjes en schepjes gekocht. Nu nog hopen dat deze vrouw het ook gaat opsturen 😂 Ik zit er aan te denken om z’n keukentje eventjes op zolder te zetten en een tafeltje te kopen bij de IKEA waar je die bakken in kan doen. Ik zie veel variatie op pinterest wat je er mee kan (zie plaatje) Maar hij vermaakt zichzelf soms zo slecht dat ik dan goed moet bedenken, dan ben ik bang dat hij te weinig materiaal heeft om mee te spelen.

25 dagen geleden

Reactie op Hepziba

Klei, kleurtjes, knip en plak oefensets, leuke fietsbel, fietshelm en knieb ...
Heeft ‘ie. Op de kniebeschermers na. Het is geen enorme wildebras en durft nog niet op twee wielen te rijden en met steppen maak ik ‘m ook niet blij 😂

VRIEND

24 dagen geleden

Reactie op Marlot87

Heeft ‘ie. Op de kniebeschermers na. Het is geen enorme wildebras en durft ...
Hier ook zo één 😜

22 dagen geleden

Reactie op Marlot87

Pop + toebehoren hebben we ook. Die wordt ook geregeld gepakt 😂 Puzzels/b ...
Heb je toy rotation geprobeerd? Juist door teveel aanbod/teveel keuze kunnen ze soms niet goed spelen. Door maar een paar dingen aan te bieden spelen ze vaak veel langer, én is ‘oud’ speelgoed opeens weer ‘nieuw’ na een tijdje. Verder zijn magnatiles hier al sinds hij 1 is een grote hit, worden inmiddels hele bouwwerken mee gemaakt. En zijn houten treinbaan met automatisch rijdende locomotief, is hij ook best lang zoet mee. Ow en sensorisch speelgoed als speelrijst en erwten kun je mega makkelijk zelf maken trouwens :). Kan ook met verschillende soorten pasta en popcornmais.

20 dagen geleden

Ik heb wat dingen met dat kintetisch zand op zn verjaardaglijst gezet een bouwplaats en een ijssalon. Ken hij van de winter lekker binnen spelen met zand.