18 Reacties

één jaar geleden

Boerderij van littl People 1 groot succes

één jaar geleden

Reactie op Lisateek

Ja die hebben wij ook, echt leuk!

één jaar geleden

Mijn zoontje is gek op de toettoet auto's van vtech. Echt de banen is hij nog te klein voor. Ook vind hij alles wat met muziek te maken heeft geweldig en het liefst zijn eigen drumstokken. Boekjes pakt hij heel regelmatig uit zijn speelgoed bak. Zijn Ballenbak is echt niet te missen en hij vind de spelletjes op zijn loopkar heel erg leuk. Wij geven geleidelijk speelgoed dus niet alles in een keer. De rest staat in bakken in de box en soms klimt hij zelf in de box om er weer wat uit te halen

één jaar geleden

Hier ook de toettoet auto's en de zoefzoef dieren voor mijn zoon en zoomizooz baan en dieren ook van vtech en hier een super hit zijn vtech olifant drumstel hij drumt de hele dag

VRIEND

één jaar geleden

Grootste hits van het moment zijn de ballen spiraal, nog steeds statiegeld flessen, zo'n overdekt draaiding dat hard gaat draaien als je op de knop bovenop drukt https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-clementoni-animals-fun-park-draaitol-motoriek-speelgoed-vanaf-9-maanden/9200000093291690/?gclid=CjwKCAiA2rOeBhAsEiwA2Pl7Q8X0AyXa_GqTaiYuFUUrc4vOfnYE9wVQsdzxy6TirboP2o60nNWo6RoCmPkQAvD_BwE , zijn mini stofzuiger en het kwijt maken van de stapel ringen op die staven.

VRIEND

één jaar geleden

Oh ja, grotere ballen vind hij leuk en zijn gereedschapskist!

één jaar geleden

Auto's vooral. Ook zijn blokkenkar van de kringloop is een groot succes! Het liefste alles eruit halen natuurlijk.. verder een voetbal en boekjes doet die veel mee. Ben ook op zoek naar nieuwe dingen.

één jaar geleden

Wij hebben Vtech autobaan en auto’s. Mega Bloks (soort van Duplo achtig iets). Figuren blokkendoos van de Hema. Toren bouw bekers. Trommel met verschillende geluiden. Spiraaltoren

één jaar geleden

De favorieten hier: Fisherprice boerderij, losse toet toet auto's en zoef zoef dieren. Allerlei soorten boekjes, met of zonder geluidjes (ook die van VTech, erg leuk) . Autootjes die ik via Amazon gekocht heb en een grote plastic dinosaurus. Diverse ringen, blokjes, balletjes enz om mee rond te sjouwen. Deze worden één voor één achter de prullenbak verstopt. Maar het allerleukste speelgoed: het aan-uitknopje van de ziggobox, snoer van de tafellamp, boodschappenkrat van de AH (uiteraard gevuld met boodschappen, vooral de blikjes tomatenpuree zijn leuk om mee op de vensterbank en ruiten te rammen). Alle lichaamsdelen van onze veel te lieve kat. Mijn bril. En niet te vergeten: de nieuwe takken en knopjes van de orchideeën, want die veren zo lekker terug als je erop mept 🙈

één jaar geleden

Reactie op Lisateek

Oh, daar is ons dochtertje ook helemaal weg van!

één jaar geleden

De favo speeltkes hier zijn: - De spiraaltoren van Little Dutch (de ballen ritselen, dus dat maakt t extra leuk) - Allerlei soorten boekjes met flapjes. - Houten ark van Noach met allerlei diertjes waarbij mama liedjes moet zingen - Zoefzoef dieren

één jaar geleden

Boekjes, vormenstoof (wij hebben een houten auto en een slak van Fisherprice), autootjes, blokkendoos, stapelbakjes en ringentoren, bal, blokkentrein, piano van fisherprice en we hebben mega-duplo. Oh ja, en de vaatwasser, de kastjes van mama, afstandsbedieningen en mobiele telefoons! 🤭🤣

één jaar geleden

Boekjes met flapjes, speeldieren, houten boerderij, huisje van chicco met vormenstoof op het dak en deurtjes doe open en dicht kunnen, stapelblokken en gewone blokken, de loopkar, muziekspeelgoed (xylofoon) en alles waar je op kan klimmen (loopfietsje bv) Verder zijn populair: speelgoed van grote zus zoals het speelkeukentje, poppenhuis, duplo, haar etui, etc (om in en uit te laden vooral), pop

één jaar geleden

Oja, een hamerbank!

één jaar geleden

Een bal, Duplo (nog niet echt bouwen, wel slopen ;)), muziekinstrumenten, boeken, klauterblokken, autootjes, bakjes van de stapeltoren, Kapla, ballenspiraal, vormenstoof, loopfiets, de doos met oud papier 😅, mijn telefoon en de afstandsbediening , pop-it ding… En ik overweeg nog iets van magnatiles, speelt hij op de opvang ook graag mee namelijk.

één jaar geleden

Reactie op MBB85

Een bal, Duplo (nog niet echt bouwen, wel slopen ;)), muziekinstrumenten, b ...
Ik bied overigens maar 3 of 4 dingen tegelijk aan, de rest ligt buiten zijn zicht opgeborgen

één jaar geleden

Hier speelt ze nu veel met de muziekinstrumenten van Baby Einstein (we hebben de piano en het drumstel) en de loopwagen en activiteitenkubus van VTech. In principe alles wat muziekjes maakt en waar ze op kan dansen is leuk😄. Daarnaast zijn de Bright Chicks van Tomy, de Fisher Price vormenstoof en de Waar ben je? boekjes al maanden onverminderd populair😁.

één jaar geleden

Hier speelt ze graag met haar keukentje, leest ze graag boekjes, met een bal spelen, houten dieren, houten puzzels maken en ook het uit de kast trekken en bekijken van fotoboeken zijn favoriet 🙄