Hoi allemaal,
Wij hebben door ons meisje haar verjaardag, Sint en Kerst ineens een dubbele hoeveelheid aan speelgoed in huis.
Aangezien wij gaan verhuizen en zij in het nieuwe huis een eigen speelhoek krijgt, ben ik op zoek naar inspiratie hoe dit in te richten en in te delen. Wil je met een foto laten zien hoe jouw speelhoekje eruit ziet?
Ook ben ik benieuwd naar hoe jullie speelgoed aanbieden? Elke dag/week andere speeltjes of zelf laten kiezen?
Bedankt voor de reacties en alvast een mooi nieuw jaar gewenst. 🥂🎆
Dit is ons dochter speelhoek. Ik wissel de bakken af per week en ze mag zelf twee bakken kiezen. Waar ze mee wilt spelen. Na een week wissel ik de bakken met andere speelgoed die ik heb liggen.
Dit is de speelhoek van ons kleintje. Was mijn mommy-diy-project. Ik wissel speelgoed zodat hij het interessant blijft vinden en er daadwerkelijk mee speelt.
Nu speelt onze dochter nog heerlijk rustig in de box, maar uiteindelijk willen we op de plek van de box een hoekje creëren voor haar. Kwam toevallig dit tegen op pinterest, lijkt me heel leuk alleen dan met iets meer aankleding en gezelligheid. Ik zou vooral denken aan genoeg opbergruimte, zoals al in de reacties te zien is met bijvoorbeeld de vakkenkasten.