12 Reacties

4 jaar geleden

Wat is dat voor app? Heb jij de betaalde versie

4 jaar geleden

Kan best zijn dat je kleintje er al in zit, de een is wat vroeger of later dan de ander. Het is een kwestie van uitzitten en je gevoel volgen. Dit zijn nog de makkelijke sprongen 馃槈 zo als iedereen zegt.. het is een fase haha

4 jaar geleden

Reactie op anoniem010010182

Wat is dat voor app? Heb jij de betaalde versie
Jaa ik heb er voor betaald! Dacht eerst nou dat ga ik niet doen maar vriendinnen waren er erg te sprekem over

4 jaar geleden

Dat las ik indd ook dat hij er misschien al in zit maar jeetje wat machteloos zeg hahah馃槄 En wat je zegt is waar, de makkelijke sprongen zijn dit nu.. Als ze tandjes krijgen is het drama denk ik

4 jaar geleden

Veel knuffelen , dragen in draagdoek. Als hij overdag vaak wakker is en heel lang is de kans groot dat hij snachts in slaapvalt en doorslaapt een sprong is iets groots voor dat kleine lijfje kunnen ze niet goed aan in een keer ze weten ook niet wat ze kunnen doen of ermee omgaan

4 jaar geleden

Reactie op Rwbw

Jaa ik heb er voor betaald! Dacht eerst nou dat ga ik niet doen maar vriend ...
Wat kan je allemaal met die app? Lijkt me super handig 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op anoniem010010182

Wat kan je allemaal met die app? Lijkt me super handig 馃槉
Je kan een heel sprongenschema zien wanneer je kleintje in een sprong zit of er eentje aan gaat komen en wanneer deze eindigt, alles over de 10 mentale sprongentjes en een dagboek om de ontwikkeling bij te houden. Je kan ook zien waar je kleintje last van kan krijgen de dagen v贸贸r de sprong etc. Zelf vind ik het echt meeega handig en een soort geruststelling dat je weet wat er is en waarom hij zo doet

4 jaar geleden

Reactie op Rwbw

Je kan een heel sprongenschema zien wanneer je kleintje in een sprong zit o ...
Wat ik ook fijn vind is dat je het sprongen schema ook kan synchroniseren met je agenda :-)

4 jaar geleden

Reactie op Meer90

Wat ik ook fijn vind is dat je het sprongen schema ook kan synchroniseren m ...
Ohja ? Hoe doe je dit dan ik kan het nergens vinden

4 jaar geleden

Reactie op Rwbw

Ohja ? Hoe doe je dit dan ik kan het nergens vinden
Bij 'sprongen' en dan naar het belletje rechtsboven. Daar kun je de notificaties en synchronisatie aanzetten :-)

4 jaar geleden

Reactie op Annie2106

Bij 'sprongen' en dan naar het belletje rechtsboven. Daar kun je de notific ...
Gelukt! Dankje 馃グ

4 jaar geleden

Veel knuffelen, wiegen, speentje en meer eten geven als hij daar om vraagt. Onze ervaring is nu als de baby wakker blijft ipv slaapt, hij altijd eerder wil drinken