6 Reacties
één jaar geleden
Ik vind dit echt de allerzwaarste tot nu toe😅. Huilen, driftbuien, slaan. Niks is goed en alleen maar jengelen de hele dag door. Ze kon super goed alleen spelen maar nu moet ik weer constant bij haar zijn, haar neer zetten is 1 drama. Ik hoop zo dat deze snel voorbij is 😂😂😂
één jaar geleden
Mijn baby kan lekker op ontdekkingstocht maar wil ook heel graag vastgehouden worden en in de draagzak zitten. Overdag onmogelijk om hem in bed een dutje te laten doen, dat gaat gepaard met veel paniek en verlatingsangst.
één jaar geleden
Ik weet niet of het sprong 8 of 9 is waar we net doorheen zijn, maar het was de eerste sprong die we echt goed merkten!
Driftbuien, krijsen alsof we haar vermoordden (als ze in bed moest, als ze iets niet mocht..) en de opvang niet meer leuk vinden (alleen maar huilen bij het afzetten en de hele dag alleen maar willen hangen bij de juffen of in de box daar alleen willen spelen)
Sinds 2 weken ongeveer brabbelt ze ineens veeeel meer en anders (nieuwe klanken) en is ze veel steviger met staan en lopen (nog niet los, maar langs dingen) en ze klimt nu ook overal op (is niet zo groot, dus overal lukt nog niet, maar ze doet haar best)
één jaar geleden
Geen idee, zijn niet bezig met sprongen maar onze dochter heeft enorme driftbuien en bij het woord NEE zouden hele vervelende buren veilig thuis bellen (ze krijst alsof ze vermoord wordt). Cruised door de hele kamer, ook met onze bijzettafeltjes en babywalker, staat sinds vandaag stevig los. Ook heeft ze sinds een maand weer dat ze 1x in de nacht elke keer wakker wordt en dan niet meer wilt slapen (tenzij tussen ons in) het middagdutje moet in de auto want madame vat de slaap gewoon niet in bed en het ging zo goed na moeilijke perioden (ervaringen met andere fases, het gaat over). Haar kiesjes komen door...
Brabbelt veel en heeft woordjes
Eet sinds kort zelf. En ze is net 1 jaar en 1 maand