12 Reacties

4 jaar geleden

Ik denk dat je dan eerder bij een blender uitkomt dan een staafmixer, ik heb ook altijd ruzie met staafmixers🤣🤣

4 jaar geleden

Ik heb eentje van Action, werkt perfect! De Tristar 3 in 1 staafmixerset en gebruik alleen de staafmixer. Ik stoom de hapjes wel eerst (op appel na, daar gebruik ik een hele fijne rasp voor) dus misschien heeft dat ook invloed op de stukjes/zachtheid.

4 jaar geleden

Wat hier helpt js de hoeveelheden niet te klein maken (anders “pakt” de mixer niet alles), goed gaar stomen en ook er wat water of olie erbij doen

4 jaar geleden

Ik doe er ook altijd wat water bij voor het mixen 😚

4 jaar geleden

Ik heb deze: Bosch MCM3501M MultiTalent 3, we gebruiken hem ook om te koken en om smoothies te maken. Hij bevalt erg goed, ook voor baby hapjes.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op taartjes1234

Wat hier helpt js de hoeveelheden niet te klein maken (anders “pakt” de mix ...
Jep, hier ook. Aanvullen met kookvocht en /of moedermelk en een scheutje olijfolie. Zo wordt alles makkelijker opgepakt

4 jaar geleden

Alles goed gaar maken, en dan door een zeefje drukken/prakken. Weg stukjes!

VRIEND

4 jaar geleden

Ik gebruik trouwens een Bosch, maar denk dat andere merken ook zullen werken met onderstaande tips. Sla ik te weinig spul heb, ontstaan er bij mij ook geen stroming in de puree

4 jaar geleden

ik gebruik deze magic bullet, echt een top ding, geen stukjes!

4 jaar geleden

ik gebruik deze magic bullet, echt een top ding, geen stukjes!
Yes hier ook, wat een uitvinding! Ik gebruikte hem voor smoothies, maar nu ik een kleine heb: wat een top ding!! Echt een aanrader 😄

4 jaar geleden

Ik heb een staafmixer die je ooit bij de Lidl kon krijgen.. Maar ik loop er tegenaan dat het meer een soort mousse wordt.. Er zit zoveel lucht bij! Hebben jullie hier ook last van?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op SanFer

Ik heb een staafmixer die je ooit bij de Lidl kon krijgen.. Maar ik loop er ...
Nee, dat heb ik niet