17 Reacties
één jaar geleden
Hier worden ze gebruikt als hoedje, om te sorteren, te stapelen en om te duwen, op te zitten, stappen, dingen te verstoppen…
Ik heb de echte stapelstenen. Vanwege duurzaamheid, koop ik sowieso nooit van Aliexpress. Verder overweeg ik bij het kopen van iets duurder hoe lang het mee kan gaan, hoevaak het gebruikt zou worden enz. Als ik rijk zou zijn, zou ik echt alles duurzaam kopen, maar nu selecteer ik dus.
één jaar geleden
Reactie op Inndraaa
Hier worden ze gebruikt als hoedje, om te sorteren, te stapelen en om te du ...
Same, ik koop nooit iets via Aliexpress, vanwege duurzaamheid.
Je kan ook kijken of je de Stapelstein stenen tweedehands kan aanschaffen.
één jaar geleden
Reactie op Tems87
Nou super dat jullie dat niet doen! :) hier wel iemand die dat doet. Missch ...
Dit is wel een interessant artikel vind ik. Daarbij steekt zo’n merk tijd en moeite in hun product en iemand maakt dat klakkeloos na en er kunnen giftige stoffen inzitten. Maar duurzaamheidsaspect vind ik het allerbelangrijkste.
één jaar geleden
Reactie op Tems87
Trouwens, nog even een aanvulling: ik gaf een reactie dat ik niets koop daar. Dus ik reageerde niet rechtstreeks naar jou toe. Ik weet dat heel veel mensen het wel doen, ik doe het niet en ik mag dat ook kenbaar maken op dit forum dacht ik zo….
één jaar geleden
Reactie op Tems87
😂
Oke? 🤔 ik probeerde me nader te verklaren, omdat jij jezelf verdedigde.
één jaar geleden
Reactie op Tems87
Een geldboom hebben we helaas ook niet 🤣. Ik reageerde maar gewoon op de vraag van sommige mensen waarom voor de duurdere variant kiezen. Met duurzaamheid bedoel ik niet de levensduur van het speelgoed, maar kwaliteit materiaal, omstandigheden van fabriekswerknemers enz.
Maar ook wij gaan soms voor de goedkoopste dingen, het is constant wikken en wegen 😊
één jaar geleden
Hier hebben wij de stapelstein stenen(de echte) ook op mijn werk. Ik werk in de kinderopvang. En t is echt heel erg leuk speelgoed de kinderen zijn er altijd mee aan het slepen. Ze bouwen er mee. Ze gaan er op staan. Ze maken een parcours. De kleintjes gaan er in zitten en rondjes draaien. We doen er verstop spelletjes mee. Ze doen het op hun hoofd en dan zingen we liedjes. Er word op getrommeld. We doen er sorteer spelletjes mee. Nou zo veel mogelijkheden.
Mijn dochter krijgt de neppe van Ali voor Sinterklaas van mijn ouders.