66 Reacties
茅茅n jaar geleden
Is deze periode bij jullie alweer voorbij ? Wij zitten er na 2 maanden nog volop in. Nu is hij standaard half 3 tot half 5 wakker in die 2 uur praat hij en test hij zijn gillen uit om er vervolgens om te lachen. Omdat het nu geen paniek of verdriet meer is in de nacht proberen we het maar te negeren, meneer zelf staat om 7 uur vrolijk op wij en de andere Kids wat minder. Heb met de andere 2 Kids nog nooit een slaaptegressie of een sprongetje meegemaakt wat ik nu allemaal meemaak is nieuw voor ons. Kan dit nogsteeds een "fase" zijn of moet ik toch naar het middagdutje gaan kijken pffff
茅茅n jaar geleden
Reactie op Jayleebella
Is deze periode bij jullie alweer voorbij ? Wij zitten er na 2 maanden nog ...
Ik weet niet hoe de ritme is van je kleine. Maar hier werkt ritme heel goed en overdag max 2 uur slapen. We hanteren 4.5 uur wakker tijd na ze middagslaapje. Hij gaat tussen 11:30 en 12:00 uur naar bed. Tussen 18:30 en 19:00 uur gaat die naar bed. Misschien kan het wel komen door tanden/kiezen die doorkomen of groeispurt. Het laatste had onze jongen erg last van waardoor die in de ochtend vroeg wakker was en overdag niet te genieten was.
茅茅n jaar geleden
We gaan nu richting de 4 maanden aaneengesloten ellende en wij trekken het niet meer dus ik heb maandag een intake bij een slaapcoach. 10000 dingen geprobeerd maar het inslapen duurt nog steeds 1.5 a 2 uur. We kunnen niet de kamer uit voordat hij slaapt. En er zijn met grote regelmaat horrornachten waarin ie zo 4 uur achter elkaar wakker is. Ik denk niet dat dit nog onder de slaapregressie valt eerlijk gezegd. Maandag eerst eens horen wat de slaapcoach te melden heeft en of dat bij ons past.
茅茅n jaar geleden
Reactie op MinnieMouse
We gaan nu richting de 4 maanden aaneengesloten ellende en wij trekken het ...
Ik voel je hoor, inslapen gaat hier overigens wel goed. Blijven slapen is het probleem. Hopelijk hebben jullie wat aan de slaapcoach.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Tutje
Ik weet niet hoe de ritme is van je kleine. Maar hier werkt ritme heel goed ...
Hoi. Hij was mega goed in middagdutjes. Eerst van half 1 en maakte we hem 3 uur wakker. Toen dutje naar voren geschoven van 12 tot 2 als t lukt nog eerder, maar hij blijft 3uur wakker worden. Heb niet het idee dat hij last van iets heeft want hij herhaald 2 uur lang woordjes. Dan pas gaat hij mekkeren. Moet wel zeggen dat zijn woordenschat met de dag groter wordt dus wellicht is hij daar onrustig van. Bedankt voor je reactie