19 Reacties
één jaar geleden
Klinkt als te klein? Zou een groter maatje proberen, tenminste zoals ik het lees is de maat simpelweg niet goed anders zou haar voetje er wel in moeten kunnen, heb je het laten opmeten?
één jaar geleden
Zodra je schoentjes aan doet hebben ze een reflex dat ze hun tenen naar binnen trekken waardoor het enorm lastig maakt ze aan te krijgen.
Wat ik altijd doe is de schoen zo los mogelijk maken de flap helemaal naar voren en staand aan laten trekken door tegen je aan te laten leunen en een voetje op te tillen als je daarna met je vinger in de schoen haar tenen begeleidt/plat houdt en doordat ze staat zal ze sneller dr voet plat houden krijg ik ze dr in.
Heel verhaal hopelijk kan je hier iets mee😀
één jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
Klinkt als te klein? Zou een groter maatje proberen, tenminste zoals ik het ...
Mijn dochtertje heeft deze 2 paar
één jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
Klinkt als te klein? Zou een groter maatje proberen, tenminste zoals ik het ...
We hebben het niet ergens laten opmeten, zelf thuis gemeten. Is het misschien verstandiger om dat professioneel te laten doen? Als ik maat groter neem dan is het te groot, maar moet wel zeggen dat we alleen nog bij de goedkopere winkels hebben gekeken bijvoorbeeld primark. En daar is de maat niet altijd zo precies, dus dan tussen 12 en 18 maanden i.p.v. 1 maat.
één jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Zodra je schoentjes aan doet hebben ze een reflex dat ze hun tenen naar bin ...
Dank je wel voor de tip ik zal het zeker proberen de volgende keer
één jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
Mijn dochtertje heeft deze 2 paar
Heel leuk😍
één jaar geleden
Reactie op Bouboulicious
We hebben het niet ergens laten opmeten, zelf thuis gemeten. Is het misschi ...
Als je een uitneembaar zool hebt kam je die eruit halen en tegen voetje aanleggen of even voet omtrek tekenen en lijn trekken van grote teen naar hiel dan kam je op Google de maat bij het aantal cm zien🙂 de buitenkant van het schoentje kan vaak groter zijn dan de binnenkant als het beetje dikke schoenen zijn. Verder zou ik primark schoenen doen als ze wat ouder zijn en niet voor dagelijks merk dat mn oudste er slecht oo loopt en ook vaak niet aan wil want last (jaaa ze zijn zoo leuk I know) dus toch weer opgeborgen want schoenej zijn toch belangrijk dat ze goed vooral goed zitten. Je zou bij een schoenenwinkel kunnen laten meten maar vaak zijn die schoentjes wel prijzig bij van haren of scapino hebben ze ook leuke goeie schoentjes die wat betaalbaarder zijn voor die toch best wel korte tijd dat ze het dragen😊
één jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Als je een uitneembaar zool hebt kam je die eruit halen en tegen voetje aan ...
Bedoel laten opmeten en dan met die info ergens anders halen als het boven budget zit. Niet heel vriendelijk naar de winkel toe misschien maargoed🤭
één jaar geleden
Reactie op Bouboulicious
We hebben het niet ergens laten opmeten, zelf thuis gemeten. Is het misschi ...
Ja aan die "maat" heb je niet veel van voor de zoveel maanden je kan beter echt gericht een maat hebben
één jaar geleden
Ik zou op 1 ding niet besparen voor je kindje en dat is op schoenen. Het is belangrijk voor de voetontwikkeling dat je goede en passende schoenen hebt. Mijn advies zou zijn het bij een goede schoenwinkel op te laten meten en daar je te laten adviseren wat passend is bij de voet van je kindje
één jaar geleden
ik heb ze van shoesme, hele fijne soepele schoentjes 🥰 Heb ze 2e hands gescoord via Vinted, waren nog als nieuw.
één jaar geleden
Reactie op Doornroses
ik heb ze van shoesme, hele fijne soepele schoentjes 🥰 Heb ze 2e hands ges ...
Dat is ook een goed idee, dank je
één jaar geleden
Reactie op Inndraaa
Ik zou niet ergens een maat laten opnemen en dan ergens anders kopen, de en ...
Dan ben je altijd gekluisterd aan 1 winkel die ook verschillende merken verkoopt dus de maten ook wellicht anders zullen vallen in diezelfde winkel... gewoon goed voelen kan er een vinger nog achter bij de hiel dan zijn ze goed
één jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Dan ben je altijd gekluisterd aan 1 winkel die ook verschillende merken ver ...
Waarom zou je dan altijd gekluisterd zijn aan één winkel? Je kan toch in verschillende winkels gaan passen 🙈. Maar ik zou de maat gewoon niet klakkeloos overnemen en altijd passen, liefst met advies, tenzij je zelf heel goed weet hoe het moet idd 🙂
één jaar geleden
Reactie op Inndraaa
Waarom zou je dan altijd gekluisterd zijn aan één winkel? Je kan toch in ve ...
Ah ja zo oke sowieso altijd passen indd ik las hem anders mijn fout🤭niet in elke winkel is helaas goed pas en meet advies.... maar voor eerste schoentjes zeker geen overbodige luxe
één jaar geleden
Heb bij nelson zelf de voetjes gemeten en dan bij shoesme besteld met Flex zolen (jongensschoen) het is sws paar keer aankijken hoe ze lopen. Zoontje wankelde eerste paar dagen..
Ik heb daarnaast gevoerde bergstein laarzen gekocht en vindthet steeds moeilijk om zn minivoetje erin te krijgen😮💨