7 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben 3 stopcontacten (1dubbel punt en en enkele) maar hier is eigenlijk altijd 1 leeg. We hebben eentje voor de babyfoon en eentje af en aan voor een oplaadbaar lampje en dat is het! En dan nu in de zomer ben ik op warme dagen wel eens in de weer met een ventilator om het luchten een beetje te helpen, dus dan is het fijn dat we die ene extra hebben.

VRIEND

4 jaar geleden

Dus verder kan niemand mij iets vertellen over waarvoor stopcontacten gebruikt worden in de baby kamer?

4 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Dus verder kan niemand mij iets vertellen over waarvoor stopcontacten gebru ...
Ik heb geen idee sorry! 馃槙

4 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Dus verder kan niemand mij iets vertellen over waarvoor stopcontacten gebru ...
Ik zou zeggen alleen voor een babyfoon en evt een extra lamp?馃槉

VRIEND

4 jaar geleden

Heel erg bedankt, dames! Dan hou ik het gewoon op die 2 stopcontacten die er al in zitten 馃槉

4 jaar geleden

Wij lopen er een beetje tegen aan dat er maar aan 1 kant van de kamer een stopcontact zit. Moeten dus altijd met verlengkabels werken, mocht aan de andere kant ook stroom nodig zijn. ALS je toch bezig bent, en het nu niet teveel moeite is, zou ik ook aan de andere kant van de kamer eentje maken.. 馃槆

4 jaar geleden

Wij hebben 4 stopcontacten en een verleng kabel馃槄 Verlengkabel voor de camera van de babyfoon, zodat die mooi in het bedje schijnt. Een lampje bij de commode. En aan de andere kant van de kamer en stopcontact voor de projector lamp en daarbij in de zomer ook de airco