Hoi lieve ouders,
Ik ben een beetje ongerust en ben opzoek naar iemand die hier meer over weet.
Ons dochtertje van 10 maanden, heeft sinds een tijd (weet even niet hoelang, zeker wel 2 maanden) soort van rillingen/stuipjes. Het lijkt een beetje op een koude rilling maar dan wat heftiger. Ze rilt met haar hoofd, soms haar ogen, spant haar armen. Net ook voor het eerst gezien dat ze het in haar slaap heeft, ze balt haar vuisten en knijpt er hard in, daarna sliep ze weer
In het begin gebeurde dit maar 1 keer per dag ongeveer. Maar inmiddels is dit tientallen keer per dag. Vandaag heb ik een stukje kunnen filmen en zie nu pas dat ze het dus vaker heeft maar dan kleinere aanvallen, om het maar zo te noemen.
We zijn vandaag bij huisarts geweest maar we hebben het gevoel niet serieus genomen te worden, wat wel vaker is bij deze huisarts. Op aandringen heeft hij beloofd om het met de kinderarts te overleggen en kijken of die het nodig vindt om haar te zien.
Ik wil er niet vanuit gaan dat het iets ernstigs is, of überhaupt iets is, maar maak me toch zorgen. Is er iemand die zoiets heeft meegemaakt of gezien of meer kennis erover heeft?