10 Reacties

één jaar geleden

Hier rond 2 jaar met de oudste en dat was prima gewoon met mij mee je kan hem in de wandelwagen een keer meenemen als je zelf op controle moet (wel even vragen daar natuurlijk of dat oke is) dan went die eraan maar 2,5 is ook prima ze doen nog niks even in de stoel tandjes tellen snelle blik want peuters houden echt hun mond niet lang open helemaal niet op commando🙈 het is meer dat ze het niet eng vinden en eraan wennen

één jaar geleden

Ik volg

één jaar geleden

Wij kregen het advies om het met 3 jaar te doen. Dus de volgende afspraak gaat ze mee 🤗

één jaar geleden

Hij is met controles van ons al meegegaan, maar inderdaad pas tegen 2 a 3 jaar zal de tandarts een snelle blik werpen om hem te laten wennen😊

één jaar geleden

Ik heb mijn tandarts gevraagd vanaf wanneer mijn dochtertje zou moeten, hij zei vanaf 2 jaar maar voor die tijd wel lekker mee nemen zodat ze het leert kennen enz

één jaar geleden

Ons zoontje is al 2x meegeweest. Al hoeft hij pas met 2 jaar zelf. Wij nemen hem wel mee zodat hij alvast even aan de tandarts kan wennen.

één jaar geleden

De kindjes die meegegaan zijn: Waar laten jullie je kindje als je zelf in de behandelstoel ligt? Ben nog nooit met hem naar tandarts geweest als ik een afspraak had, omdat mij dat zo onhandig leek

één jaar geleden

Reactie op 92RJ

De kindjes die meegegaan zijn: Waar laten jullie je kindje als je zelf in d ...
Kindje in de wandelwagen, maar we gaan altijd als gezin, dus mocht er iets zijn is 1 van ons vrij om hem te entertainen 😅

één jaar geleden

Wij zijn uitgenodigd over een half jaar. Althans toen wij een vervolg afspraak maakten vertelde de assistente dat onze dochter ook mee kon voor controle. Ze is dan 1,5 jr.

één jaar geleden

Bij ons in de praktijk wordt geadviseerd meenemen vanaf het moment dat ze tandjes krijgen, ook al is het eerst alleen voor het wennen.