6 Reacties

één jaar geleden

Je kan misschien even bellen met je eigen tandarts en advies vragen? Mijn kleine is al een keer mee geweest naar de tandarts om het een beetje ‘normaal’ te gaan vinden. Er is een heel klein stukje van haar voortand afgebroken en we hebben ook even telefonisch advies gevraagd, vond ik wel fijn!

één jaar geleden

Die van mij heeft het ook. Ondanks poetsen etc. Door ziek zijn nog geen 1e tandarts bezoekje maar ik weet dat ze het wel aanraden. Gewoon lekker meenemen!. Ben benieuwd wat ze ermee gedaan hebben.

één jaar geleden

Had de jongste ook last van bij dr 2 ondertandjes. Tandarts deed er nu niets aan omdat het alleen maar stress op kan leveren en het kan verpesten voor de rest van haar leven. Ze houd absoluut niet van poetsen, tandarts zegt gewoon door te zetten. Nu laat ze het sinds een aantal weken eindelijk toe, een klein beetje. Zag ook dat het stukje tandsteen nu weg is… gewoon door blijven zetten denk ik. Wij geven haar nu een tandenborstel en gaat ze mijn tanden poetsen en ik die van haar 😊 onze dochter is bijna 18 maanden.

één jaar geleden

Mijn oudste heeft dit ook. We waren van de week bij de tandarts en die zei dat het komt doordat het glazuur daar wat dunner/beschadigd is. Extra goed poetsen etc. heeft geen nut, dat kan het juist erger maken. Het is verder niet erg.

één jaar geleden

Reactie op manonvdl

Mijn oudste heeft dit ook. We waren van de week bij de tandarts en die zei ...
Gaat de tandarts er iets aan doen? Of blijft dit “voor altijd” zitten?

één jaar geleden

Reactie op SE1997

Gaat de tandarts er iets aan doen? Of blijft dit “voor altijd” zitten?
Blijft gewoon zitten 🫣, tot ze gaat wisselen natuurlijk.