10 Reacties

5 jaar geleden

Heb je een nipt test laten doen

5 jaar geleden

Reactie op Mell112021

Nee, we hadden ervoor gekozen dit niet te doen. Nu hebben we de mogelijkheid om een vruchtwaterpunctie te doen maar dit durf ik niet vanwege de kleine kans op een miskraam/vroeggeboorte.

5 jaar geleden

Reactie op SE1997

Nee, we hadden ervoor gekozen dit niet te doen. Nu hebben we de mogelijkhei ...
Lieverd als ik u mag gerust stellen.ik heb zelf een nipt test laten doen waar niks verkeerd op was met de baby en ben op 15 weken te weten gekomen dat mijn baby zijn darmen buiten de buik zit en heb een vruchtwaterpunctie moeten laten doen. Dat is niet echt prettig maar hoe dat ze er mee omgaan is zeer voorzichtig en daardoor heb ik wel meer antwoorden gekregen. Ik zou u aanraden om dat wel misschien te doen want uiteindelijk kan je jezelf voorbereiden op eventuele afwijkingen etc. want kans op miskraam/vroeggeboorte gebeurt zelfs bij de beste zwangerschappen! Veel succes ♥️

5 jaar geleden

Reactie op Mell112021

Mijn overleden kindje had ernstige afwijking en was zwaar gehandicapt en er kwam niets uit de vlokkentest en nipt. Heeft niet altijd zin dus.

5 jaar geleden

Reactie op anoniem010010182

Mijn overleden kindje had ernstige afwijking en was zwaar gehandicapt en er ...
Oh het spijt me van je verlies. Nee ik was ook boos omdat er niks was uitgekomen bij mij op de nipt test en pas op 15 weken ontdekken dat er iets mis is , is wel heftig maar een kindje verliezen is niet beschrijven. Ik hoop dat alles nu oké met je gaat

5 jaar geleden

Reactie op Mell112021

Oh het spijt me van je verlies. Nee ik was ook boos omdat er niks was uitge ...
Ja gaat goed! Zijn nu zwanger van de 2e en gelukkig gezond! Hoe is het met jou kindje? Ik las over zijn darmen, wat erg zeg

5 jaar geleden

Reactie op anoniem010010182

Ja gaat goed! Zijn nu zwanger van de 2e en gelukkig gezond! Hoe is het met ...
Ben blij te horen! Proficiat! En ja baby is op zich zeer actief en gezond buiten de afwijking bij zijn buik. Mentaal gezien is het gewoon moeilijk geworden voor ons als ouders zijnde omdat we niet weten wat er gaat komen de komende maanden voor hij er is en hoe ik ga bevallen en hoelang hij in het ziekenhuis gaat verblijven. Allemaal vragen waar ik geen vaste antwoorden op krijg momenteel en da's wel zeer moeilijk maar ik mag wel al dankbaar zijn dat hij voor de rest gezond is 🙌🏼

5 jaar geleden

Reactie op Mell112021

Ben blij te horen! Proficiat! En ja baby is op zich zeer actief en gezond b ...
heel veel sterkte als het zo ver is , komt wel allemaal goed!❤

5 jaar geleden

Hier niet een kleine neus maar een te kleine kin ze doen nog veder onderzoek over 1 week heb ik weer een guo gepland staan zelf heb ik ook de vruchtwaterpunctie niet gedaan vanwege de kans op een miskraam dus snap hoe je je daar bij voelt. Ik zou je niet al te druk maken en gewoon proberen te genieten als nog, hoe moeilijk dat ook klinkt

5 jaar geleden

Up