5 Reacties

één jaar geleden

Lekker laten zitten! Als zij er blij mee is en jij vindt het oke, dan is t toch priiiiima!

één jaar geleden

Wat is raar.... boeie wat een ander vind, leuk toch juist lekker laten hihi

één jaar geleden

Neehoor super schattig juist en een leuk moment voor dochter en moeder! Ik raad je wel aan om het alleen op de tenen tedoen omdat ze met hun handen nog vaak in hun mond zitten en dat is niet al te gezond. En als je echt heel ver wilt gaan, in nagellak zitten stoffen die via de nagels in je lichaam terecht komen vandaar word het eigenlijk ook afgeraden tijdens de zwangerschap . Er bestaan nagellakjes waar dat niet in zit. Maar het is wel super leuk om een keertje een meiden middagje te maken als je dochter zo van tuttelen houd om dan lekker een haar maskertje en gezichtsmaskertje en ondertussen lekker de nageltjes lakken met wat lekkere dingen zoals tomaatjes of kleine stukjes kaas (ik heb geen meisje maar zie het al helemaal voor me😍🤣)

één jaar geleden

Ik heb ook bij mijn dochter van anderhalf haar teen nagels gelakt. Ik ben zelf 14 weken zwanger en heb ook mijn nagels gelakt. Ik ben niet bang voor eventuele stoffen die in het lichaam kunnen komen. Lekker doen wat goed voelt!!

één jaar geleden

Nee joh wij hebben gisteren ook gelakt en hoe leuk dat ze het vond 😂