12 Reacties

9 maanden geleden

Ik zou haar wat warmer aankleden. Ik weet niet wat ze aanhad in bed..

9 maanden geleden

Goedemorgen ze heeft romper aan met lange mouwen en een pyjama en dan nog een dekentje eroverheen. Dus ik weet niet wat ik nog meer aan moet doen

9 maanden geleden

Zelf had mijn zoontje op die leeftijd ook nog een slaapzak aan. TOG waarde was een beetje kijken wat voor hem het beste werkte.

9 maanden geleden

Hoe is het nu? Je hebt vanacht op het koudste moment gemeten, dus het is niet heel gek dat de lichaamstemperatuur dan lager wordt. Zeker niet als het nu weer normaal is. Maar luister altijd naar je moeder gevoel

9 maanden geleden

Reactie op Sharona boris

Goedemorgen ze heeft romper aan met lange mouwen en een pyjama en dan no ...
Mijn dochter heeft een romper lange mouw, pyjama lange mouw, slaapzak 2 tog of 2,5 en een klein dekentje soms nog

9 maanden geleden

Goedemorgen ja ze heeft 2 slaapzakken een gewone een een tog waarde van 2.5 e. Een seizoenslaapzak en die is geloof ik 3.5 of 4 heb der ner weer gemeten en was 36.8. Oke dus het is niet zorgelijk?

9 maanden geleden

Als het mijn kindje was had ik mij er geen zorgen om gemaakt. Je zou vandaag de temperatuur nog in de gaten kunnen houden. Maar 36.8 is toch opzich wel een mooie temperatuur, ik zou mij er geen zorgen om gaan maken Mijn zoontje heeft in de nacht (5.00 ofzo) 35.6 gehad. Iets meer kleren aan in de nacht en hij sliep heerlijk door.

9 maanden geleden

Bij twijfel altijd even overleggen met de huisarts, of de assistente. Ze hebben vast tips voor je waar je op moet letten etc.

9 maanden geleden

En wat je kindje aan kan qua slaapkledij ligt aan de temperatuur in de kamer. Zoek maar eens op tog-waarden.

8 maanden geleden

Ik zou mij als het s'ochtends weer goed is, wat het nu ook is, mij er niet druk om maken en de volgende dag een laagje extra aan doen.

8 maanden geleden

Reactie op Dina-Marie

Bij twijfel altijd even overleggen met de huisarts, of de assistente. Ze he ...
Ja dat zeker. Ik heb vanmorgen der niet gemeten vergeten. Ze is erg verkouden dus ze heeft deze nacht eindelijk weer wat kunnen slapen. Dus vandaar dat ik het vergeten ben

8 maanden geleden

Ik zou mij als het s'ochtends weer goed is, wat het nu ook is, mij er niet ...
Ik ven het vanacht vergeten ze is ook heel erg verkouden en ze heeft vanacht eindelijk weer wat kunnen slapen. Dus vandaar dat ik het vergeten ben. Maar wat voor extra laagje zou ik dan nog eventueel kunnen doen? mocht het nog een keer zo zijn