5 Reacties
één jaar geleden
Hier juist andersom mijn zoontje heeft het juist heel snel heel warm, gewoon lekker je kindje volgen, ik kijk niet zo naar kamertenpratuur enz maar wel naar waar mijn zoontje behoefte aan heeft en wat voor hem werkt,
Als een warmere deken voor jou mannetje nodig is dan zou ik dat ook gewoon lekker doen
één jaar geleden
Reactie op Suraida
Blijft lastig hè? Steeds maar blijven zoeken naar wat werkt
Ik ben het inmiddels gewend mijn dochtertje heeft dat ook en ze hebben het beide niet van een vreemde🤣🤣
één jaar geleden
Ja dat herken ik wel. Ons zoontje slaapt hier tot 24 graden kamertemperatuur in z'n dunne lange mouwen slaapzak met een korte mouwen romper én een pyjamabroek aan. Anders heeft ie het ook koud.
Ik heb het zelf juist snel warm, maar m'n man ligt altijd bij iedere temperatuur als een burrito ingepakt in een dikke deken 🤣 Dus ja, het verschilt gewoon erg per persoon.
één jaar geleden
Bij mijn zoontje is het vaak tussen de 21 en 23 graden op zijn kamer. Nu het weer wat frisser is dan heb ik hem een lange pyjama en het herfst gedeelte (dikke gedeelte) van de puckababy aan. Dan slaapt hij ook heerlijk. Als ik dat niet doe, dan is hij rond 06.00 wakker en nu vaak 7.00/7.30.