32 Reacties

één jaar geleden

Hoi, Wat ontzettend vervelend zeg! Waar is hij aan geopereerd? Je zou denken dat hij ergens last van moet hebben? Misschien toch eens naar de huisarts voor een check van oren, neus en keel bijvoorbeeld? Heel veel sterkte!!! Hopelijk gauw een oorzaak en een oplossing want het is verschrikkelijk met weinig slaap..

één jaar geleden

Al eens een osteopaat of chiropractor geprobeerd?

één jaar geleden

Poeh, dat lijkt me erg heftig! Als een medische oorzaak is uitgesloten (omdat hij auw zegt zou je eerst daar aan denken), dan is www.hannekevermoolen.nl misschien een match voor jullie! 🍀

één jaar geleden

En overdag als hij wakker is, eet en speelt? Oogt hij moe, of zou het kunnen dat hij juist meer mentale/fysieke actie moet hebben om moe te worden?

één jaar geleden

Reactie op lisaa07

Hoi, Wat ontzettend vervelend zeg! Waar is hij aan geopereerd? Je zou ...
Hij is geopereerd aan zijn neusamandelen en buisjes 2 weken terug. Wij hoopte dat daarmee het slapen beter zou gaan

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Al eens een osteopaat of chiropractor geprobeerd?
Ja zijn we beide geweest en beide uitbehandeld..

één jaar geleden

Reactie op Annie2106

Poeh, dat lijkt me erg heftig! Als een medische oorzaak is uitgesloten (omd ...
Bedankt ik ga even kijken!

één jaar geleden

Reactie op VSXBZ

En overdag als hij wakker is, eet en speelt? Oogt hij moe, of zou het kunne ...
Hij is ontzettend druk en snel overprikkeld. Omdat hij zo ontzettend druk is snapt niemand dat hij niet kan slapen. Waarschijnlijk teveel in z'n koppie allemaal

één jaar geleden

Reactie op SA2021

Ja zijn we beide geweest en beide uitbehandeld..
Ow meen je... super vervelend zo dan😔

één jaar geleden

https://lintenz.nl/ !!! Ook medische ervaring

één jaar geleden

Waarschijnlijk heb je al veel tips gehad, maar hier toch een tip wat bij mij zoontje hielp. Mijn zoontje had ook veel moeite om in slaap te komen en zelf weer in slaap te vallen en was zelf ook in staat om alles te proberen. Vaak sliep ik 4 uur in de nachten, de andere uren zat ik vaak bij hem op de kamer met hem slapend op mijn schoot. Dit ging zo door totdat een Zazu Cody de krab (projectielamp) op aanraden van een neef van ons hadden gekocht. Dit hebben wij gedaan en samen met advies van het CB Het advies was, als hij niet zelf in slaap vallen, na 5 a 10 minuten (of wat jezelf aankan) na hem toegaan en zeggen: *naam* je mag lekker gaan slapen. Papa en mama zijn in de buurt, als er echt wat is, komen wij er echt aan. Maar je mag lekker gaan slapen. Slaap lekker. Dit hebben wij in het begin vaak moeten herhalen, maar hierdoor heeft hij wel geleerd om zelf in slaap te vallen. Samen met de projectielamp, deze had ook een huilsensor dat als hij 's nachts wakker werd de lamp weer aansprong. Als dit niet werkte gingen wij er weer naar toe en zeiden wij: je mag nog lekker gaan slapen. Papa en mama zijn in de buurt. Als hij nu steeds 's nachts auw roept misschien toch even de oren na laten kijken. Lijkt mij niet dat het na 2 weken al zeer mag doen.

één jaar geleden

Hoe gaat het naar bed brengen? Hoe ziet dat eruit? Kan hij zelf in slaap vallen of wordt hij ondersteund? Is zijn slaapkamer donker en stil? Als hij na 20 minuten alweer wakker wordt, haalt hij zijn REM slaap niet. Wat hebben de slaapcoaches die tot nu toe geholpen hebben daarvan gezegd? En wat gebeurt er wanneer je een paar dagen aaneengesloten zorgt voor zeer weinig prikkels?

één jaar geleden

Reactie op Mama101

Hoe gaat het naar bed brengen? Hoe ziet dat eruit? Kan hij zelf in slaap va ...
Hij valt zowel overdag als savonds zelf inslaap. Af en toe is het savonds onrustig waardoor op de kamer zitten genoeg is. Hij wordt altijd overstuur wakker zowel overdag als snachts. We hebben een rolluik geplaatst voor het donker te maken en geluid tegen te houden. Het is overdag en snachts dan ook echt super donker. Slaapcoaches zeggen dat hij uit die spiraal moet komen en er nu zo erg inzit dat hij automatisch wakker wordt en ik voor hij wakker wordt al bij hem moet zijn om hem verder inslaap te helpen. Dit lukt snachts dus niet alleen als ik naast hem lig en hij begint te woelen of zachtjes huilen. Hij heeft met 5 weken zelfs in het ziekenhuis gelegen stempel huilbaby en niemand kreeg hem inslaap behalve ik.. en noemde ze hem ontroostbaar ze wisten het toen al niet. Prikkels let ik inderdaad ook veel op. Geen tv minimaal 2uur voor bed tijd. Veel buiten spelen. Speelgoed zoals zand en klei waar die door kan ontprikkelen

één jaar geleden

Heeft hij last van night terrors?

één jaar geleden

Is het een optie om samen te slapen? Voor bijvoorbeeld een maand? Om te kijken of je de cyclus doorbroken krijgt?

één jaar geleden

Reactie op Mama101

Heeft hij last van night terrors?
Nee want hij is gewoon alert wakker

één jaar geleden

Reactie op Mama101

Is het een optie om samen te slapen? Voor bijvoorbeeld een maand? Om te kij ...
Ik slaap inderdaad al maanden samen met hem snachts. Soms begin ik in ons eigen bed en halverwege de nacht slaap ik verder in zijn bed. En andere nachten begin ik bij hem. Middag slaapje doen we ook soms samen

één jaar geleden

En een campingbedje op jouw kamer zou dat gaan? En als hij dan een tijdje beter slaapt weer terug naar zn kamer proberen.

één jaar geleden

Reactie op Sja1989

En een campingbedje op jouw kamer zou dat gaan? En als hij dan een tijdje b ...
Hebben we een tijdje geleden ook gedaan inderdaad. Toen werkte het niet maar kan het nog wel eens proberen!

één jaar geleden

Reactie op SA2021

Ik slaap inderdaad al maanden samen met hem snachts. Soms begin ik in ons e ...
Pfff dat moet slopend zijn als je dus steeds wakker moet worden om hem weer in slaap te krijgen. Wissel je dit af met je man?