32 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mama101

Pfff dat moet slopend zijn als je dus steeds wakker moet worden om hem weer ...
Ja we hebben het een tijdje omgewisseld alleen op het moment is het zo dat als mijn man bij hem komt hij niet stil wordt en echt mij roept. Hij wordt heel erg overstuur anders. Maar vanavond ben ik voor het eerst sinds lange tijd een avondje weg met een vriendin dus dan moet papa het wel doen

één jaar geleden

Geniet ervan, klinkt alsof je het dubbel en dwars verdiend hebt 😘 op basis van wat jullie al geprobeerd hebben en nu doen heb ik geen tips. Het klinkt alsof je al doet wat mogelijk is en helpt en dat dit (op dit moment!!) even het maximaal haalbare is. Mocht er nou iets zijn wat jullie situatie ten positieve verandert, wil je dat dan delen hier?

één jaar geleden

Reactie op Mama101

Geniet ervan, klinkt alsof je het dubbel en dwars verdiend hebt 😘 op basis ...
Super lief dankjewel! Ga ik doen. Ik heb toevallig vanmorgen een positief bericht gelezen over een homeopaat. Wellicht dat we dat nog kunnen overwegen. Hier hoor ik alleen hele wisselende verhalen van. Het schijnt dat sommige kinderen last gehad kunnen hebben van de weeënopwekkers en eigenlijk alle klachten die daarover te lezen zijn komt mij bekend voor. Nu is het de vraag zit homeopathie tussen je oren of niet.. proberen waard denk ik dan..

één jaar geleden

Ik ben met Mijn kinderen bij osteopaat Fritz Heutink geweest in Bellingwolde. Deze Man kan echt zo veel bereiken. Heeft bij Onze kinderen geweldig geholpen. Praktijk voor Osteopathie F. Heutink 0597 532 866 https://g.co/kgs/rcxAtn. Je doet al heel veel en ik vindt het heel knap dat je dit vol kan houden. Wat ik hier vooral lees is hoeveel jullie voor hem over hebben en laten. Onvoorwaardelijk liefde, maar wel heel bezorgd

één jaar geleden

Ik heb misschien een tip 💡 ik slik als ik slecht slaap “magnesium nacht” van Kruidvat. Daar slaap ik véél dieper door en ik word uitgeruster wakker. Je zou met je huisarts kunnen overleggen of en welke hoeveelheid zo’n kleintje zou mogen slikken. Omdat het een mineraal is lijkt het me niet zo spannend om te proberen. En misschien werkt het wel?

één jaar geleden

Reactie op Maaike923

Ik ben met Mijn kinderen bij osteopaat Fritz Heutink geweest in Bellingwold ...
Wat fijn dat het bij jullie heeft geholpen. Ik heb even gekeken maar dat is hier bijna 2.5uur vandaan.. Bedankt voor je lieve toevoeging

één jaar geleden

En hoe eet en ontlast hij eigenlijk? Ik heb het idee dat dat hier de reden is van momenteel niet slapen. Last van zn buik.. Probiotica vind ik echt een super aanvulling, maarja of dat voor slapen zou helpen 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Mama101

Ik heb misschien een tip 💡 ik slik als ik slecht slaap “magnesium nacht” v ...
Bedankt voor je tip! Ik ga even kijken wat onze huisarts hiervan zegt 😊

één jaar geleden

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar vriendin van me heeft goeie ervaringen met NEI therapie voor haar huilbaby. Je zou dat eens kunnen Googlen, misschien is dat iets... het is echt over een heel andere boeg dan traditionele geneeskunde enzo, maar misschien de moeite van het proberen waard?

één jaar geleden

Reactie op SA2021

Bedankt voor je tip! Ik ga even kijken wat onze huisarts hiervan zegt 😊
Graag gedaan. Laat het vooral ff weten als je iets uitprobeert!

één jaar geleden

Je zou eventueel essentiële olie kunnen proberen met een diffuser. Je hebt bijv een hele kidslijn met speciale rollers die je op de slapen kan aanbrengen met bijv lavendel en een andere. Ik ken wel een aantal mensen die ook kindjes hadden wat niet slapen/ of doorslapen. En vanaf dat gebruik sliepen ze door. Het merk is Young Living. Je kan het niet zelf online krijgen. Je moet dan ff iemand zoeken die een business in die olies heeft. Maar er zijn er genoeg te vinden.

één jaar geleden

Wij zijn echt heeeeel blij met slaaptipsvoorbabys slaapcoach. Bijv kirsten. Ons kindje was al maanden om half 5 wakker en binnen 3 dagen na het consult nu om 7uur :)