15 Reacties
4 jaar geleden
Hier ook een tijd gehad. Mutsje op tijdens het slapen + sokken over de handjes. En dan wel iets te grote sokken die tot ongeveer de oksel dan komen, dan krijgen ze ze bijna niet af. En dan het hoofdje insmeren met koelzalf voordat je de muts op doet, dan hebben ze ook minder jeuk.
4 jaar geleden
Oi mannetje toch! 😢
Een slaaptunnel proberen? Slaapzakje Fedde en Kees? Gebruiken wij hier ook voor ons niet-meer-ingebakerde zoontje.
Sterkte!! ❤️
4 jaar geleden
Reactie op Evachristina90
Oi mannetje toch! 😢
Een slaaptunnel proberen? Slaapzakje Fedde en Kees? Ge ...
Ik heb het slaapzakje even opgezocht en is het merk Bundi hetzelfde? Scheelt best wel in prijs namelijk.
Of iemand anders die dat weet?
4 jaar geleden
Reactie op Nieuwejongemama
Ik heb het slaapzakje even opgezocht en is het merk Bundi hetzelfde? Scheel ...
Het bundi slaapzakje is van Fedde en Kees. Heel fijn slaapzakje, waarbij je de armen aan de zijkant vast kan ritsen. Je kan steeds de ritsen iets minder ver dichtmaken, waarmee je dus geleidelijk het 'inbakeren' kan afbouwen
4 jaar geleden
https://www.alprevent.ch/preventino-overall-klassik-baumwolle?number=BW-O-62-68 onze dochter slaapt in een eczeempyjama, daar zitten de handschoentjes er al aan vast. En verder de nageltjes zo kort mogelijk vijlen (elektrische babyvijl werkt bij ons goed)
4 jaar geleden
Oh mijn zoontje heeft dit ook. Niet zo heftig, maar slaapt gewoon super onrustig en rustig als hij ingebakerd zit. Ik snap je frustratie, want wil ook graag begrijpen waarom. Hij heeft wel berg, maar overdag lijkt hij geen jeuk te hebben ofzo/is gewoon vrolijk overdag. Weet jij waarom hij zo onrustig slaapt?
4 jaar geleden
Hier lukt het ook nog niet met de armpjes los. Hij krabt zich niet open, maar houdt zichzelf wel wakker met armpjes en handjes.. hier ligt hij nu in een normale slaapzak, maar dan met zijn armpjes erin.. dus de mouwen hebben we dicht gedaan met elastiekjes. Dit werkt voor nu goed.. hij heeft nog voldoende bewegingsvrijheid.
Hij ligt wel weer terug in de cosleeper zodat hij niet kan draaien. Dit gaat alleen niet heel lang meer passen, dus we zullen ook moeten gaan afbouwen. Hoe weet ik nog niet zo goed.. vind zo een slaapzakje van Fedde en Kees behoorlijk prijzig als tijdelijke oplossing + dat dat net zo gevaarlijk is met draaien 😅
Zo een lakentje lijkt me dan een betere optie.
Echt tips heb ik dus niet voor je, wel herkenning 🤷🏼♀️
4 jaar geleden
Is het niet zo dat hij laat heeft van eczeem? En dat hij daarom krabt? Er zou toch een reden moeten zijn waarom hij krabt.
Eventueel vet houden.
4 jaar geleden
Reactie op MommyOfOne21
Is het niet zo dat hij laat heeft van eczeem? En dat hij daarom krabt? Er z ...
*last
4 jaar geleden
Hij heeft geen berg of eczeem. Ik doe elke ochtend en avond olie op zijn hoofdje, zou echt niet weten waarom het jeukt.