6 Reacties

één jaar geleden

Ik zat met precies het zelfde en ik had contact met cb er over gehad En toen zeiden zij van in het beginnen is het niet erg komt van zelf als ze kunnen los lopen. Alleen als die echt nooit op zen platte voet staat dan was er spraken van zorgen maar las dat jou zoontje dat doet als die gewoon staat Als het langer gaat duren heb ik geen idee van

één jaar geleden

Is niet erg mijn zoon liep ook op zijn tenen langs de tafel en loopwagen was toen 9 maanden oud toen hij daar mee begon met 10 maanden kon hij los staan. En met 11 maanden losse stapjes naar mij en vrouw en met 12 maanden ineens uit het niets liep hij ineens los op platte voetjes en ja als hij langs de tafel loop nog steeds op zijn tenen maar los op platte voetjes

één jaar geleden

Mijn dochtertje liep ook de hele tijd op haar tenen. En nu sinds dat ze 13 maanden was loopt ze op platte voetjes. Alleen als we haar aan twee handen soms nog pakken gaat ze weer op haar tenen. Zal ook wel goedkomen nog.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. 15maanden is volgensmij het gemiddelde voor lopen. Ik zie hem steeds vaker op zm platte voetjes bezig. Dus laat hem lekker op zn eigen tempo gaan ☺️

één jaar geleden

Hier ook als ze loopt langs iets, maar zodra ze 'los' staat wel op platte voetjes !

één jaar geleden

Hij staat inderdaad wel eens op zijn platte voeten, maar gaat snel naar zijn tenen. We merkte ook dat hij zijn loopkar echt gebruikt om van a naar b te komen. Deze hebben we dus even weggezet, maar aan de hand lopen vertikt ie nu...lijkt wel of ie niet meer wilt staan en lopen bij ons.. fase?