9 Reacties
4 jaar geleden
Ik had gelezen dat je liever in een gewone beker kan geven dan in een tuit beker. Maar een beker zonder tuit gaat hier gewoon nog niks. Ik geef nu dus met tuit en zal het over een tijdje weer proberen aan te bieden in een gewone beker
4 jaar geleden
Ik geef thee uit een flesje. En dan alleen hele slappe thee zonder cafe茂ne zoals Rooibos thee of kamille (werkt ook goed voor de darmpjes) maar hij drinkt vooral water
4 jaar geleden
Piramide heeft kinder thee, vosjes thee bijvoorbeeld. Die zijn erg geschikt
4 jaar geleden
Bij mij vertelde het cb dat alle thee mogelijk is, behalve sterrenmixen. Dat er caffeine in zit maakt blijkbaar niet uit omdat dat heeele kleine hoeveelheden zijn. Dus lekker experimenteren met smaakjes! 馃槝 Ook zei het cb dat het goed is om zsm te starten met drinken uit een gewone beker. Natuurlijk gaat dit niet meteen van harte maar ze zei dat wanneer je hier snel mee start, ze vaak zien dat kindjes al op jonge leeftijd heel zelfstandig en goed uit een beker kunnen drinken.
4 jaar geleden
Rooibos, kamille, rozenbottel thee zijn de minst bewerkte thee soorten. Dat houdt in met zomin mogelijk troep. Caffeine zou ik zelf niet verwaarloosbaar vinden die in gewone thee zit.
Naast thee kan je ook water met een fruit smaakje aanbieden. Dat valt hier in de smaak! Ik voeg vers fruit of komkommer aan het water toe en dat geeft net iets extra's. Onze dochter drinkt uit een rietjes beker of gewone beker. Dit bewust voor de vorming van de mond en drinktechniek.
4 jaar geleden
Fruitthee van lipton (piramide vormige zakjes)
Mijn zoontje drinkt het uit een klein dr browns flesje nr 3..
Zelfs hierin verslikt hij zich soms in, bekertje lukt helemaal nog niet, maar hij is pas 6mnd.
Dr browns heeft ook 360graden bekers die niet lekken, die wil ik over enige tijd proberen馃惀
Mocht er iemand zijn met tips of ervaring, graag馃馃徏