21 Reacties
4 jaar geleden
Whaha leuk he馃ぃ zo had ik laatst haar groente in mijn gezicht lol, denk niet dat je er wat tegen doet is gewoon weer een stukje ontwikkeling
4 jaar geleden
Hahahaha wat ben ik blij dat die van mij dat alleen maar op z鈥檔 speen doet 馃ぃ馃槀馃槄
4 jaar geleden
Haha ja hier ook, maar de laatste week niet meer dus denk dat het (tijdelijk 馃檲馃槄) over gaat
4 jaar geleden
Hier ook doet dit de heeeeeele dag scheetgeluidjes maken馃槀馃槀 ik zeg altijd maar neeee als hij dit doet tijdens het eten en probee4 er niet om te lachen en ga er tegenwoordig iets verder vandaan zitten馃槀
4 jaar geleden
Dit deed mijn zoontje tot een paar weken geleden ook. Ik merkte dat hij op zich nog wel wat luste, maar ging blazen omdat hij ergens van baalde. Toen ik (op de gok) de newborn inzet heb vervangen door de baby set was het over met het geblaas en nu eet hij alles weer met plezier op. Ik heb een heel ander kind! Nu blaast hij alleen nog maar wanneer ik snot afveegt bij neusje, heel irritant vindt hij dat!
4 jaar geleden
Tijdens het eten valt het nog redelijk mee, maar ons zoontje doet dat ook veel. Ik vind het eigenlijk wel grappig, weer een nieuw trucje. Doen soms ook de geluiden terug maken. Hebben soms hele gespekken met scheetjes geluiden en aaah-boe geluiden.
4 jaar geleden
Mijn zoontje blaast heel de dag door omdat hij het leuk vindt. Het maakt een grappig geluidje dus hij diet het ook wel als hij enthousiast is. Bijvoorbeeld als hij het eten lekker vindt 馃槀
Baby's die eten maken sowieso een troep. Zolang ik alles gelijk schoonveeg na het eten koekt het niet aan. Je kunt eventueel een zeiltje op de vloer leggen en daar de kinderstoel op zetten zodat het makkelijker schoonmaken is. Maar baby's blijven baby's en die maken nou eenmaal een kliederboel 馃槈
4 jaar geleden
Reactie op Tutje
Hahaha echt vreselijk. Halverwege maar gestopt met geven want 90% werd er u ...
馃ぃ馃ぃ
4 jaar geleden
Reactie op Tutje
De kliederboel is het probleem niet 馃ぃ het is meer dat de voeding uit ze mo ...
Ohhh hier hetzelfde zooo irritant soms haha op een gegeven moment stop ik maar. Dan maar niet馃ゴ馃ゴ
4 jaar geleden
Reactie op Tutje
De kliederboel is het probleem niet 馃ぃ het is meer dat de voeding uit ze mo ...
Snap ik 馃槀 je vroeg wat er tegen gedaan kan worden, maar ja, niks eigenlijk 馃槄
Gelukkig is melk nu nog het belangrijkste en zolang ze lol hebben met het eten is het goed toch 馃槈