27 Reacties
één jaar geleden
Onze kids zijn alweer bijna twee! Nu is het al een hele tijd een slaapje van 13 - 15 uur.
Welk tijdstip geven jullie nu de verjaardag? ‘ Ochtends is het wel kort nu, bijv van 10 tot 13 uur, maar vind ik mss wel beter omdat hij soms ook zijn middagslaapje wat later doet, dus twijfel nu van 10 - 13 of van 15 tot 18 ofzo (maar dan ‘moet’ iedereen ook wel meteen meeeten)….
één jaar geleden
Net zoals bij haar 1e verjaardag hanteer ik geen tijd, iedereen is gewoon de hele dag welkom en dan geven ze zelf wel aan we komen dan en dan, helemaal goed haha
één jaar geleden
Hier komt iedereen van ver (half uur rijden tot 1,5 uur). De meesten komen denk ik in de middag. Opa komt vaak sochtends al en wil graag voor het donker weer thuis zijn (woont op 1,5 uur rijden), dus die zal rond 4 uur wel weer naar huis gaan.
Onze dochter kennende gaat ze niet tot nauwelijks slapen op zo’n drukke dag met veel bezoek en gerommel in huis, dus ik maak me niet zo druk om haar slaapje ;)
Ze haalt het de volgende dag wel weer in :)
één jaar geleden
Hier vanaf 15.00uur. We hebben allerlei hapjes en zorgen in de avond voor 2 grote pannen soep voor als de mensen mee blijven eten.