16 Reacties

één jaar geleden

Kan je het badje niet op de grond in de douche zetten? Of anders een 1 laags opblaas badje 🤔 Wij hebben een los zitbad (foto) en dat is voor ons echt ideaal! Maar daar moet je net plek voor hebben 😅 Ik vul dan het diepe gedeelte tot aan het zit gedeelte. Meneer kan dan lekker z’n ding doen 😊 En mocht ik zelf ook moeten douchen kan dat gelijkertijd 👍🏼 (wij hebben genoeg ruimte 🙈)

één jaar geleden

Wij hebben een Nijntje anti slip mat van de prenatal. Die kan je met de zuignapjes op de muur plakken als je zelf doucht en die anti slipmat dus niet nodig hebt☺️ werkt hier prima!

één jaar geleden

Wij hebben ook zo’n antislipmat (van Munchkin), die we voor in bad gebruiken en ik ook op de vloer van de douche leg. Werkt prima, hij glijdt er niet op uit.

één jaar geleden

Wij hebben een antislip mat van de action, werkt perfect. Ook zit ze wel eens in het badje in de douche (doe ik dan wel goed vol zodat ie niet gemakkelijk omvalt).

één jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Hebben inderdaad een klein douche gedeelte, ik ga deze week eens bij de action kijken!

één jaar geleden

Deze werkt perfect bij ons! De kleurtjes vindt ze ook enorm leuk.. we hebben ook een uitklapbad van stokke, deze zetten we soms ook gewoon in de douche. Deze heeft van zichzelf al een antislip ondergrond.

één jaar geleden

Wij hadden eerst een badje van OK. Nu een groot bad en mee in de douche. We hebben bij de ikea een krokodillen anti slip mat gekocht. Maakt niet uit wat voor mat je hebt, maar dat scheelt zoveel!!

één jaar geleden

Slipstop! Waterschoentjes ideaal!

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Wij hadden eerst een badje van OK. Nu een groot bad en mee in de douche. We ...
Ohhh een krokodillen anti slip mat? Wat leuk!! Dan ga ik naar de Ikea Hihi.

één jaar geleden

Reactie op WO

Ohhh een krokodillen anti slip mat? Wat leuk!! Dan ga ik naar de Ikea Hihi. ...
Haha ja! Wij liepen daar en mijn oog viel erop. Ik dacht, die moeten we hebben! Hij is niet heel groot. Dus bij ons is niet de hele vloer van de douche bedekt... maar het werkt wel echt

VRIEND

één jaar geleden

Hier hebben we standaard al een antislipmatje van Blokker in de douche/bad liggen. Werkt fantastisch

één jaar geleden

Wij gebruiken het badzitje van OKbaby! Werkt echt perfect bij ons. Kan mijn meisje rustig in haar badje en ik kan dan zelf tegelijk mee douchen 🥰

één jaar geleden

Reactie op Merelltje

Wij gebruiken het badzitje van OKbaby! Werkt echt perfect bij ons. Kan mijn ...
Deze is idd top. 😇

één jaar geleden

Wij hebben een badring, ideaal!

één jaar geleden

Reactie op Merelltje

Wij gebruiken het badzitje van OKbaby! Werkt echt perfect bij ons. Kan mijn ...
Ja dit badje is idd ook een top uitvinding!!

één jaar geleden

Een goedkoop yogamatje. Wij hebben een lange smalle douche.