Hoi hoi,
We hebben het badje naar zolder gedaan aangezien onze kleine man hier in gaat staan en ik dit gevaarlijk vind. Nu heb ik hem onder de douche waarin hij rond kruipt en tegen de muren aan staat (vindt het geweldig), maar het is wel spekglad en ik moet hem echt vasthouden.
Nu heb ik er een hydrofiel doek in liggen wat niet zo heel ideaal is met water weglopen, zat te denken aan een anti slip mat oid.
Iemand met hetzelfde probleem of al een handige mat gevonden??
Hoor het graag!
Kan je het badje niet op de grond in de douche zetten?
Of anders een 1 laags opblaas badje 🤔
Wij hebben een los zitbad (foto) en dat is voor ons echt ideaal! Maar daar moet je net plek voor hebben 😅 Ik vul dan het diepe gedeelte tot aan het zit gedeelte. Meneer kan dan lekker z’n ding doen 😊 En mocht ik zelf ook moeten douchen kan dat gelijkertijd 👍🏼 (wij hebben genoeg ruimte 🙈)
Wij hebben een Nijntje anti slip mat van de prenatal. Die kan je met de zuignapjes op de muur plakken als je zelf doucht en die anti slipmat dus niet nodig hebt☺️ werkt hier prima!
Wij hebben ook zo’n antislipmat (van Munchkin), die we voor in bad gebruiken en ik ook op de vloer van de douche leg. Werkt prima, hij glijdt er niet op uit.
Wij hebben een antislip mat van de action, werkt perfect. Ook zit ze wel eens in het badje in de douche (doe ik dan wel goed vol zodat ie niet gemakkelijk omvalt).
Deze werkt perfect bij ons! De kleurtjes vindt ze ook enorm leuk.. we hebben ook een uitklapbad van stokke, deze zetten we soms ook gewoon in de douche. Deze heeft van zichzelf al een antislip ondergrond.
Wij hadden eerst een badje van OK. Nu een groot bad en mee in de douche. We hebben bij de ikea een krokodillen anti slip mat gekocht. Maakt niet uit wat voor mat je hebt, maar dat scheelt zoveel!!
Ohhh een krokodillen anti slip mat? Wat leuk!! Dan ga ik naar de Ikea Hihi. ...
Haha ja! Wij liepen daar en mijn oog viel erop. Ik dacht, die moeten we hebben! Hij is niet heel groot. Dus bij ons is niet de hele vloer van de douche bedekt... maar het werkt wel echt