11 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op Daphne90
Wat vervelend voor je zoontje (en voor jou natuurlijk 馃槄)! Ik zou kijken of ...
Ja zo sneu voor het mannetje. Al lijkt ie nergens last van te hebben, hij staat 's ochtends vrolijk te springen en te dansen erin 馃檲 Ik zit nu ook te denken dat ik misschien beter een nieuw matras kan kopen, want als ik het laat stomen heeft ie niks meer om op te slapen. En dan nog echt goede waterdichte hoezen erbij zien te vinden. 馃槄
茅茅n jaar geleden
Ik weet niet of het nu nog werkt, maar iig wel als je het meteen doet dus het proberen waard! Een sopje maken van biotex groen en water. Daarmee de vlek zo goed mogelijk weghalen. Daarna een flinke laag baking soda erop en een paar uur laten intrekken. Daarna met de stofzuiger opzuigen.
茅茅n jaar geleden
Reactie op MBB85
Dit was overigens voor het matras, niet voor de haren van je zoontje 馃お
Oooh goed dat je het zegt 馃ぃ Bedankt voor je tips! Ik ga kijken of het wonderen doet 馃槄
茅茅n jaar geleden
Reactie op momof21991
nenuco is erg sterk dit kan je in zijn haren doen!
Dat kende ik nog niet! Dankjewel voor de tip 馃槉
茅茅n jaar geleden
Mocht je een nieuw matrasje gaan kopen, wij hebben er eentje van de Ikea waarbij je de binnenkant helemaal kan afspoelen, heel handig! Nu gebruiken wij ook altijd een matrasbeschermer, maar toch: het idee dat ik de hele matras zo in bad kan zetten en af kan spoelen vind ik heel fijn!
Wat betreft z鈥檔 haartjes: elke dag een keer wassen zou ik zeggen. Te vaak achter elkaar is niet fijn voor z鈥檔 hoofdhuid denk ik. Haarlotion van zwitsal voor de geur kun je proberen maar ik denk dat het met een paar dagen wel echt minder zou moeten worden.
茅茅n jaar geleden
Oh dat is nog eens een goeie! Weet je nog welk matrasje het precies is?
Vanavond weer z'n haar gewassen. En ik dacht dat de lucht een beetje weg was. Maar als je het natmaakt, komt de geur keihard terug 馃あ Dat was ff minder. 'k Heb de zwitsal haarlotion erin gesmeerd. Vrijdag naar de kapper, dus dan kunnen ze z'n geurige lokken eruit knippen 馃槄
茅茅n jaar geleden
Reactie op MinnieMouse
Oh dat is nog eens een goeie! Weet je nog welk matrasje het precies is?
Va ...
De Himalavalv (ofzoiets 馃槀) echt een tip. Even een investering maar dan heb je ook wat! Ze hebben bij de Ikea ook fijne matrasbeschermers. Wij hebben er 2 en wisselen die steeds af (heel regelmatig ongelukjes dus vandaar)