8 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op mamaST

Ik weet niet wat voor luieremmer je hebt, maar wij hebben deze. Nooit last ...
Die heb ik ook en ruik nooit wat. Fijn ding.

4 jaar geleden

Wij kregen de tip om als je de luier erin doet, de hendel over te halen zodat ie ‘erin valt’ en dan weer terug te draaien zodat de ‘vieze lucht’ niet blijft hangen in dat bakje waar je de luier in doet. Hoop dat ik t duidelijk heb omschreven 😅

4 jaar geleden

Wij spoelen de emmer regelmatig om. Op de een of andere manier gaat het lekker condeseren waardoor de geur blijft hangen.

4 jaar geleden

Heb wel eens gehoord dat mensen van die geur dingetjes voor in de auto er in hadden gehangen/geplakt. Zelf nooit geprobeerd. Hebben ook de Korbell luieremmer en gebruiken de geparfumeerde zakjes van de Albert Heijn, daardoor niet veel last van geurtjes maar bij legen ruik je het natuurlijk wel.

4 jaar geleden

Wij hebben er een wc-verfrisser in hangen:) Als luieremmer hebben we Tommee Tippee. Het haalt de geur niet helemaal weg, maar je ruikt in ieder geval ook de verfrissen bij verschonen

4 jaar geleden

Een kopje schoonmaak azijn er eventjes in zetten :)

4 jaar geleden

Hey misschien is het gek maar ik gebruik alleen de luieremmer in de ochtend en avond, als hij wakker wordt en voordat hij naar bed gaat waardoor ik bijna geen poepluiers in de emmer heb en dus ook geen nare geurtjes. En gedurende dag ben ik beneden in de woonkamer met hem en gooi alle poepluiers in 1 luierzak dat ik aan de einde van de dag gelijk weggooi. Door deze topic kwam het tot mij dat ik idd geen last meer heb van vieze geurtjes in de slaapkamer.