12 Reacties

één jaar geleden

Hier ook krijsen en en haar hoofd weg draaien.. ik lees mee!

één jaar geleden

Hadden wij ook. Vanalles geprobeerd nu maar voor de tv tiktak op en poetsen. Dan laat ze het gemakkelijk toe. Niet pedagogisch verantwoord mss maar ze laat het zo wel toe zonder drama etc. Kan zelfs der kiezen goed poetsen.

één jaar geleden

Bij ons heeft de vinger tandenborstel geholpen. Nu laat ze het gewoon toe. Erg fijn

één jaar geleden

Bij ons lukt het wel met de electrische tandenborstel van Luvion (speciaal voor jonge kinderen en vrij goedkoop), handtandenborstel werkt niet

één jaar geleden

Wij geven zelf ook een tandenborstel in zijn handen zodat hij zelf ook kan poetsen. Tegelijkertijd zing ik allemaal zelf bedachte liedjes over tanden poetsen en gillen we aaaaaaaaa zodat hij ons na doet🙊 zijn tong poetsen vind hij het aller leukste want dan steken we onze tong uit. En als wij ons tanden poetsen ziet hij dat vaak en wilt hij zelf ook dan geven wij meteen zijn tandenborstel zodat hij het zelf kan doen. Ofterwijl wij maken er een mooie show van maar het werkt hier wel🤣

één jaar geleden

Was hier ook zo. Blijven aanbieden en komt vanzelf. Wij doen het altijd samen, soms krijg ik dar haar borstel en zij de mijne. Maar dikke prima 🤣 ze poetst nu super !! Ik zing altijd juf roos, met het liedje tandenpoetsen

één jaar geleden

Tijd ook drama geweest. Wat hielp was 2 tandenborstels zodat hij die van mij kon ‘stelen’. En samen met papa. Ik even papa’s tanden poetsen (dan ging hij lachen), dan snel bij hem even, weer bij papa, weer even bij hem. Gaat inmiddels wel weer prima.

één jaar geleden

Hier tandenpoetslied jokie op de ipad aan en hij zit 2 minuten lang mooi stil te kijken. Als we dit niet doen dan zit overal tandpasta behalve in de mond🙈

één jaar geleden

Reactie op Littlebutterfly

Wij geven zelf ook een tandenborstel in zijn handen zodat hij zelf ook kan ...
Precies dit doen wij ook hier is het een feestje en gilt ze als ze een tandenborstel ziet want ze moet en zou poetsen🤣

één jaar geleden

Hier ook elke avond drama. Ook tot 2 keer toe bloed na het tanden poetsen terwijl ik niet hard poets? Zou er al iets van een ontsteking kunnen zijn?

één jaar geleden

Reactie op Nieuwejongemama

Hier ook elke avond drama. Ook tot 2 keer toe bloed na het tanden poetsen t ...
Komen er tandjes door? Heb dat eens gehad bij mijn zoontje toen er 2 tandjes door kwamen. Daarna niet meer gehad

één jaar geleden

Reactie op AM 95

Komen er tandjes door? Heb dat eens gehad bij mijn zoontje toen er 2 tandje ...
Ik weet het niet, hij heeft vaak niet zo veel last van doorkomende tandjes en ik wil hem ook niet nog meer ellende aan doen om te zoeken in zn mond waar het vandaan komt