26 Reacties

één jaar geleden

Hier wordt het: Knijpfruit met rozijntjes en een roltong

één jaar geleden

Vind deze ook schattig eruit zien https://www.hema.nl/feest/uitdeelcadeaus/uitdeel-bellenblaas-36-ml---8-stuks-14200167.html?gbraid=0AAAAADiojoAJDlnEy7KQL8wJlNZvRVIkg&gclid=CjwKCAjw9-6oBhBaEiwAHv1QvKWixdW6jwJSzHRd8VicOjr70fZ6QSjcYeiXuS_d1Cu8JfifdGAQwxoCmtYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

één jaar geleden

Uitdeelboekjes en rozijntjes in een zakje

VRIEND

één jaar geleden

Traktatie zakjes van de Wibra, uitdeelboekjes van Fiep online besteld en een knijpfruit erbij. Wat ik voor de leidsters meegeef weet ik nog niet. Iemand hier inspiratie?

één jaar geleden

Wij geven 2 of 3 boeken aan de groep. Daar heeft elk kindje plezier van. Vorig jaar heb ik gevraagd wat ze op de groep fijn vinden omdat ik niet kleine cadeautjes aan de kinderen wil geven (die ikzelf dus vaak weg gooi 🤪) en toen zeiden ze harde blz boeken! In 1 van de volgende dagen na zijn verjaardag gaat hij gelijk naar de volgende groep, dus deze keer krijgen de leidsters ook een bedankje. Nog geeen idee wat. Denk chocolade plus een leuke douchegel of zo?

één jaar geleden

Nijntje bekertjes met fruit erin

één jaar geleden

Hier worden het uitdeelboekjes met een knijpfruit in een doorzichtig zakje verpakt. En voor de leidsters heb ik een zakje bloemzaadjes met een zelfgemaakt kaartje. Daarop staan 2 foto's: eentje van toen hij net 3 maanden was en op het KDV voor het eerst kwam, en eentje van nu. Met de tekst erbij: "Bedankt dat je me hebt laten groeien" 🌼

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Hier worden het uitdeelboekjes met een knijpfruit in een doorzichtig zakje ...
Wat een suuuperleuk idee!! ❤️

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Ik had op de dag van de pedagogisch medewerker onlangs bloembommetjes met een kaartje met die tekst 😄. Vonden ze erg leuk! Voor zijn verjaardag worden het cheezdipper vrachtwagens en een prentenboek voor op de groep.

één jaar geleden

Hier wordt het een sambabal in een uitdeelzakje en een doosje rozijntjes😊

VRIEND

één jaar geleden

Voor de leidsters heb ik nu een maskertje, doucheschuim in rozenvorm en geurkaars gekocht, en in zo'n zelfde tractatie zakje gedaan!

één jaar geleden

Ik heb uitdeelboekjes gekocht. Ik ga ze verpakken in een Bing vorm. Rood papier met een bing hoofd erop. Sorry, nog geen voorbeeld van! Want ze is pas op 3 november jarig. Dus ik stel het werk nog lekker uit.

één jaar geleden

Hier bootjes voor in bad van de zeeman met daarin een doosje rozijntjes en een vlaggetje erop ofzo met ‘naam 2 jaar’ 😊 Voor de juffen denk ik lekker chocola die ze kunnen delen ofzo

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Ik ben vandaag van de inpakploeg 😂 Voor de allerkleinsten heb ik er een aantal met knijpfruitje.

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Ik ben vandaag van de inpakploeg 😂 Voor de allerkleinsten heb ik er een aa ...
Wat leuk! Hoe kom je aan de stickers?

één jaar geleden

Reactie op BABY21234

Wat leuk! Hoe kom je aan de stickers?
Via Bol gekocht, als je zoekt op "sluitsticker hoera 2 jaar" dan vind je ze 👍🏻

één jaar geleden

Mn schoonmoeder gaat aan de slag 🤣 ze maakt van bakjes met rietjes en een ballon luchtballonnen. En hierin plakt ze dan jokie en jet. Gooi er dan wat lekkers in.

één jaar geleden

Ik maak deze gepersonaliseerde koekjes met de naam van onze dochter en 2 jaar erop 🎈

één jaar geleden

Hier dit gemaakt. Dat buisje is een poptube. En heb aan de achterkant een doosje rozijnen en een zakje pepernootjes gemaakt

één jaar geleden

Ik ga dit maken. Makkelijk, gezond en mijn dochter smult van bananen. Voor de juffen een boek voor de groep